halløj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2017

Babywish1

CR skriver:

Så fik jeg set de 2 banditter igen. Og de voksede perfekt og i hver deres fosterhinde.  Så lægen var meget positiv.

Ej hvor godt!  Her er der en beby. vi har været inde og se igen . Og der er en så vi er godt tilfreds. ♡ 

nu er det mere spændene med termin :p 

Min læge mener 14 uger i dag. Jeg mener 12 og skanningen i dag mener 10 ?? 

Så om 14 dage skal vi til skanning igen spændene. 

Har taget g test og æl test så det jeg er gået udfri med de 12 uger. .. er forvirret. :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2017

CR

Babywish1 skriver:

Ej hvor godt!  Her er der en beby. vi har været inde og se igen . Og der er en så vi er godt tilfreds. ♡ 

nu er det mere spændene med termin :p 

Min læge mener 14 uger i dag. Jeg mener 12 og skanningen i dag mener 10 ?? 

Så om 14 dage skal vi til skanning igen spændene. 

Har taget g test og æl test så det jeg er gået udfri med de 12 uger. .. er forvirret. :/

Hvor dejligt.

Sjovt der kan være så stor forskel, men det må jo være scanning der er mest præcis eller hvordan er det?

Dejligt med en scanning snart igen.

Anmeld Citér

8. maj 2017

Babywish1

CR skriver:

Hvor dejligt.

Sjovt der kan være så stor forskel, men det må jo være scanning der er mest præcis eller hvordan er det?

Dejligt med en scanning snart igen.

Jeg ved faktisk ikke hvad der er mest præcist  

For fin en tidlig scanning da jeg var 6 uger. Og den passede med baby. Så var jeg til nf da jeg var 12+3 og der satte de mig til 10+3 så op igen 2 uger efter 12+4. 

Jeg forstår det ikke så er den tidlige scanning... der har så ikke Været nogen baby eller..??? 

Er meget forvirret over deres måde at se tingene på. 

Men er i dag 13+3 så håber at det svarer til det samme ved md scanning så.

Anmeld Citér

14. maj 2017

CR

Babywish1 skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad der er mest præcist  

For fin en tidlig scanning da jeg var 6 uger. Og den passede med baby. Så var jeg til nf da jeg var 12+3 og der satte de mig til 10+3 så op igen 2 uger efter 12+4. 

Jeg forstår det ikke så er den tidlige scanning... der har så ikke Været nogen baby eller..??? 

Er meget forvirret over deres måde at se tingene på. 

Men er i dag 13+3 så håber at det svarer til det samme ved md scanning så.

Det er nok bare en lille My du skal have dig

Så længe den bliver der inde.  Det er det vigtigste. 

Jeg har også været til nf. Alt så fint ud og lægen mente den ene var en dreng. Den anden kunne han ikke se.

Så skal til scanning igen d. 23/5, da han var i tvivl om det var enæggede eller tveæggede. 

Han mente enæggede. Hvis det er det skal jeg følges hver 14. Dag, for at sikre de er ok.

Så jeg er så småt ved at indstille mig på tvillinge drengeshit jeg får travlt 

Kunne de se kønnet ved dig?

Anmeld Citér

16. maj 2017

Babywish1

CR skriver:

Det er nok bare en lille My du skal have dig

Så længe den bliver der inde.  Det er det vigtigste. 

Jeg har også været til nf. Alt så fint ud og lægen mente den ene var en dreng. Den anden kunne han ikke se.

Så skal til scanning igen d. 23/5, da han var i tvivl om det var enæggede eller tveæggede. 

Han mente enæggede. Hvis det er det skal jeg følges hver 14. Dag, for at sikre de er ok.

Så jeg er så småt ved at indstille mig på tvillinge drengeshit jeg får travlt 

Kunne de se kønnet ved dig?

Ja det er det nok. Manden siger os hele tiden det er en pige. 

Det er da lidt spændende med de tvillinger der! Ej altså. Skriv endelig d 23 når du har Været deroppe ♡ 

ej det er så spændende har i børn i forvejen,? 

Vi har en dreng. Og ved nf sagde de pige. Men var ikke sikre.

jeg tænker så længe der er en sund og rask baby så kan det Være ligeså godt med en dreng som pige, efter alt det vi har Været igennem♡

Anmeld Citér

18. maj 2017

CR

Babywish1 skriver:

Det er da lidt spændende med de tvillinger der! Ej altså. Skriv endelig d 23 når du har Været deroppe ♡ 

jeg tænker så længe der er en sund og rask baby så kan det Være ligeså godt med en dreng som pige, efter alt det vi har Været igennem♡

Ja det er virkelig spændende.  Nej det er vores første og anden  så ingen børn i forvejen. 

Jeg skal nok give en melding når jeg ved mere.

Det kunne da være meget sjovt hvis i får en af hver.  Men selvfølgelig nemmere hvis det er en dreng så man kan genbruge ting fra den første. 

Har det været en kamp at nå her til? 

Anmeld Citér

24. maj 2017

CR

Babywish1 skriver:

Det er enæggede drenge 

Anmeld Citér

24. maj 2017

Babywish1

CR skriver:

Det er enæggede drenge 

Ej hvor godt! ! Tillykke med det♡♡ rart at hører♡

Ja en kamp. Det har det. Har tabt 4 mellem den første og denne i maven nu♡ så det har Været noget af en rutsjebane.♡ 

Dejligt at starte med to dejlige drenge så! Glæd jer.! Følsen er ubeskrivelig ♡

Anmeld Citér

25. maj 2017

CR

Babywish1 skriver:

Ej hvor godt! ! Tillykke med det♡♡ rart at hører♡

Ja en kamp. Det har det. Har tabt 4 mellem den første og denne i maven nu♡ så det har Været noget af en rutsjebane.♡ 

Dejligt at starte med to dejlige drenge så! Glæd jer.! Følsen er ubeskrivelig ♡

Tak det er helt fantastisk.

Det lyder virkelig ikke sjovt. Jeg har kun mistet en gang og det var virkelig hårdt, så pyh 4 gange kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

Men vi har begge kæmpet på hver sin måde og nu gemmer der sig de fineste babyer i vores maver.  Så der skal bare ses fremad

Anmeld Citér

30. maj 2017

Babywish1

CR skriver:

Tak det er helt fantastisk.

Det lyder virkelig ikke sjovt. Jeg har kun mistet en gang og det var virkelig hårdt, så pyh 4 gange kan jeg slet ikke sætte mig ind i.

Men vi har begge kæmpet på hver sin måde og nu gemmer der sig de fineste babyer i vores maver.  Så der skal bare ses fremad

Helt bestemt.  Vi skal frem ad og kun frem ♡ 

Glæder mig bare til md. Den har jeg ikke fået endnu. Og der får vi kønnet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.