Hvad leger jeres dreng med ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
13 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. februar 2017

KatThyV

Hej allesammen 

jeg ville blot hører hvilket legetøj jeres drenge på 2 år leger med og har af interesser 

god aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

Anonym

LEGO duplo som i hele tiden. 2 1/2 år. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Skydere, sværd, star wars figurer, bobles, puslespil, bolde, batman, spiderman, Buzz Lightyear og værktøj.

Anmeld Citér

27. februar 2017

Anonym

Værktøj, bamses hus, LEGO duplo, postmand Per, men det allerbedste han ved er hans køkken med legemad 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min lille nevø leger konstant med biler.

Anmeld Citér

27. februar 2017

Lililili

Søn på snart 2. Duplo, legekøkken, sværd, skyder, små figurer han kan lave rollespil agtigt med, lægesæt, instrumenter, værktøj, tegner, bøger, klodser, biler, marvel figurer. Han har en storebror der kun er 16 mdr ældre, så de leger meget med det samme. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Drwhosaidthat

LEGO, duplo, bamser, dukker, tegner, modellervoks, vendespil, puslespil, dyr, barnevogn hvor han kører tur med bamser, dukker og ting, legekøkken, motorcykel han kører på, vand-leg (hælde vand fra en kop til en anden) 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Vivienne

Min søn ELSKER biler og det har han gjort lige siden han begyndte at tage fat i ting og undersøge dem. Han leger også med Lego Duplo, men biler er bare IN her 

Han er 2.5. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

EnGodMor

Lego, værktøj, duplo, dyr, køkken ting/mad ting, sandkasse og ting dertil, motorcykler, cykler, biler, puslespil, stabler klodser og meget meget mere.

Anmeld Citér

28. februar 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Biler, togbane, lego duplo og legekøkkenet. Men han er gladest for at cykle på sin løbecykel- det kræver selvfølgelig man er en del ude

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.