Hurtigt spørgsmål vedr. autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2017

Nel

Hej

Vi har købt en brugt Recaro young profi plus til når baby ankommer.

Jeg er dog blevet i tvivl, om vi mangler noget til den, nemlig det jeg kan se nogle andre har: en babyindsats. Det ser ikke ud til at der er fulgt nogen med. Er der nogen med forstand på det herinde? Er det et must eller kan vi bruge autostolen som den er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

AnoMom

Nel skriver:

Hej

Vi har købt en brugt Recaro young profi plus til når baby ankommer.

Jeg er dog blevet i tvivl, om vi mangler noget til den, nemlig det jeg kan se nogle andre har: en babyindsats. Det ser ikke ud til at der er fulgt nogen med. Er der nogen med forstand på det herinde? Er det et must eller kan vi bruge autostolen som den er?

Det er et must have vil jeg mene. Da den er med til at beskytte baby når den er så lille i starten. Uden den vil babys hovedet ikke være støttet ordenligt. :-)

Anmeld Citér

27. februar 2017

Nel

AnoMom skriver:

Det er et must have vil jeg mene. Da den er med til at beskytte baby når den er så lille i starten. Uden den vil babys hovedet ikke være støttet ordenligt. :-)

Ahh okay, tak for svar Jeg tænkte det egentlig nok. Irriterende at jeg ikke opdagede at den ikke fulgte med, men så må jeg bare på jagt efter en

Anmeld Citér

27. februar 2017

AnoMom

Nel skriver:

Ahh okay, tak for svar Jeg tænkte det egentlig nok. Irriterende at jeg ikke opdagede at den ikke fulgte med, men så må jeg bare på jagt efter en

Ja der er ikke andet for. Men tror de kan købes løst i babysam eller ønskebørn. :-)

ellers har jeg en Cybex aton 2 med babyindsats til 400 kr ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.