Klargøring af barnevogn til nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
6 svar
4 synes godt om
26. februar 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

jeg er ved at klargøre vores barnevogn til lillesøster. 

Hvordan har I gjort? Hvordan har I fx vasket betrækket til barnevognen? Kan det tåle maskinvask? Osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

BigHope13

Morogbarn skriver:

jeg er ved at klargøre vores barnevogn til lillesøster. 

Hvordan har I gjort? Hvordan har I fx vasket betrækket til barnevognen? Kan det tåle maskinvask? Osv. 

Følger lige med...

Anmeld Citér

26. februar 2017

Frk.S

Jeg har både mellem nr. 1 og 2 samt nr. 2 og 3 vasket alt hvad der kunne pilles af (i vaskemaskinen) og det har det fint kunnet tåle. Ved ikke lige hvad du mener med betrækket, men som sagt har jeg vasket alt hvad der kunne komme af og det er blevet rigtig fint.  

Anmeld Citér

26. februar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg vaskede også alt hvad er kunne komme pilles af o maskinen dog bare på skåneprpgtam og det blev så fint 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Frk.S skriver:

Jeg har både mellem nr. 1 og 2 samt nr. 2 og 3 vasket alt hvad der kunne pilles af (i vaskemaskinen) og det har det fint kunnet tåle. Ved ikke lige hvad du mener med betrækket, men som sagt har jeg vasket alt hvad der kunne komme af og det er blevet rigtig fint.  

Tak for svar. Ja, det var det jeg mente. Ved ikke lige, hvad der hedder, men ja alt det, der kan pilles af, vil jeg gerne have vasket. Så tror jeg bare, det ryger i maskinen - nok på et skåneprogram. 

Et tillægsspørgsmål. Har I genbrugt madrassen eller købt en ny?

Anmeld Citér

27. februar 2017

Frk.S

Morogbarn skriver:

Tak for svar. Ja, det var det jeg mente. Ved ikke lige, hvad der hedder, men ja alt det, der kan pilles af, vil jeg gerne have vasket. Så tror jeg bare, det ryger i maskinen - nok på et skåneprogram. 

Vi har godt nok bare genbrugt den - men så selvfølgelig også vasket betrækket på den. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Morogbarn skriver:

Vi har også vasket alt som kunne tages af vognen i maskine.

Madresser har vi genbrugt. Syntes ikke det er nødvendigt at købe ny da det er eget barn som har brugt den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.