Jeg tror den er der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
9 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2017

C85

Jeg skal have taget blodprøve i morgen og tænkte, at jeg lige ville teste, for at være forberedt.  Jeg tror sørme den er der!? Kan slet ikke forstå det, for troede virkelig den ville være negativ - efter kun at have set negative tests de sidste knap 3 år.

Hold nu op hvor er det spændende! Håber den lille spirer vil blive boende derinde længe endnu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

BigHope13

Jaaa den er da fint positiv kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Cassandra

C85 skriver:

Jeg skal have taget blodprøve i morgen og tænkte, at jeg lige ville teste, for at være forberedt.  Jeg tror sørme den er der!? Kan slet ikke forstå det, for troede virkelig den ville være negativ - efter kun at have set negative tests de sidste knap 3 år.

Hold nu op hvor er det spændende! Håber den lille spirer vil blive boende derinde længe endnu 

Stort tillykke

Anmeld Citér

26. februar 2017

C85

Tak!  Det er fantastisk, hvis den virkelig er der efter kun et forsøg med icsi. Håber også virkelig, at jeg ikke behøver gennemgå det igen! 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Wheelybug

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

26. februar 2017

Maalene

Vildt  

Kæmpe stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

16. marts 2017

sjk1290

C85 skriver:

Jeg har været til blodprøvetagning idag og får først svar om et par dage, så spændingen blev alligevel for stor og tog en test hjemme for at se. Tror ikke på det før svar kommer fra sygehuset men lad mig høre hvad i tænker. Har taget et ha f denne test og aldrig set antydningen af 2. streg - idag så den så sådan ud, begge test taget med en halv times mellemrum og de er taget efter adskillige toiletbesøg så ikle taget ved første morgenurin som de tilråder. Lad mig høre jeres svar. ���� C85 krydser alt hvad krydses kan for jer. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. marts 2017

Lul85

Stort tillykke

Hvor må det føles vildt...

Anmeld Citér

16. marts 2017

C85

sjk1290 skriver:

Jeg har været til blodprøvetagning idag og får først svar om et par dage, så spændingen blev alligevel for stor og tog en test hjemme for at se. Tror ikke på det før svar kommer fra sygehuset men lad mig høre hvad i tænker. Har taget et ha f denne test og aldrig set antydningen af 2. streg - idag så den så sådan ud, begge test taget med en halv times mellemrum og de er taget efter adskillige toiletbesøg så ikle taget ved første morgenurin som de tilråder. Lad mig høre jeres svar. ���� C85 krydser alt hvad krydses kan for jer. 

De ser da bestemt positive ud, tillykke!   Hvorfor får du først svar på bp om flere dage?? 

Anmeld Citér

17. marts 2017

sjk1290

C85 skriver:

De ser da bestemt positive ud, tillykke!   Hvorfor får du først svar på bp om flere dage?? 

Det er fordi de er presset på klinikken grundet personalemangel men jeg fik alligevel svar igår sidst på eftermiddagen og den var POSITIV, så er simpelthen så glad at jeg slet ikke kan være i min krop, men omvendt set så tager vi en dag ad gangen for der kan jo ske så meget endnu. Lige nu døjer jeg med en ekstremt oppustethed, det føles som om min tarme ikke kan være i maven, meget ubehagelig men har hørt det er naturligt når man har fået crinone så det regner jeg med at det skyldes. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.