Jeg ville vælge en babyjogger. De fylder intet slået sammen, er robuste og har et godt langt liggemål i klapvognen. Det er en combivogn, så de først ca måneder ligger bare i en barnevognsdel.
Vi bor på en 4 sal, ingen altan og har en lille bil. Jeg KNUSELSKER den klapvogn! Så hvis også havde en altan barnevogn, så ville jeg slet ikke være bange for at vælge en combi.
Vores datter sover fint i klapvognen (Gerne op til flere timer). Og dens hjul er gode, for de kan både bruges i skoven og i byen.
Vi har mellemmodellen som hedder Babyjogger City GT - også har købt en ekstra fodstøtte (300,-) Så hun ligger dejligt.
Den vejer omkring 9 kg. Så man kan nemt få den med i alle biler og busser, hvis den skal slåes sammen. I kbh er det i hvertfald et must! Ellers kommer men ikke altid med bussen her 
Ps vi har haft en emmaljunga, og den er super lækker - men kun hvis man har overskud og tid til at pakke den ordenligt sammen.
Med babyjoggeren er det ET tag - men EN hånd (Og jo den lever op til alle sikkerhedskravene) ogås er den mega let at køre med, hvor de større banevogne er meget "tunge" i det.
Anmeld
Citér