bagud motorisk, 5 månder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
2 svar
1 synes godt om
23. februar 2017

Rsa

hejsa �� 

vil lige høre jer herinde. 

min datter på 5 måneder triller ikke og er ikke glad for at ligge på maven. 

ved udredning hos kiropraktor i sidste uge, fandt vi ud af at hun nok siden fødslen, har været fastlåst i den øvre del af ryggen. 

Vi har fundet kilden til den manglende mobilitet og har selvfølgelig fået nogle øvelser vi skal lave, samt kiropraktoren har løsnet hende op i ryggen. 

jeg synes det har hjulpet en lille smule i henhold til hendes udholdenhed når hun ligger på maven - vi har en 2-3 gange mere ved kiropraktoren. 

Og mit spørgsmål er så : 

jer der har oplevet at jeres børn ikke helt kunne følge med og evt. også har haft genere der har været i vejen for fysisk udfoldelse, hvor længe tig det jeres børn at indhente? 

min datter har aldrig ruller, hun ligger på ryg og mave, styrer hænderne og står op, men rul, strakte arme når hun ligger på maven og bevægelse mangler vi!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2017

Tulle28

Jeg har ingen erfaring ift at have børn der har været låste i ryggen eller andre steder, men mine to har været meget forskellige ift hvornår de rullede, kravlede og gik. Den ældste var meget mageligt anlagt og havde absolut ikke travlt. Hun gik da hun var lige knap 16 mdr. Den yngste var hurtig(ere) og gik da hun var 13 mdr. Til gengæld er den store super god motorisk nu, mens den yngste er lidt tung i rumpetten De er 4,5 og 7. Børn er så forskellige hvad det angår, og din er kun 5 mdr. Det skal nok komme. Og ofte kommer det fra den ene dag til den anden, og så triller de/sidder/kravler somom de aldrig havde bestilt andet

Anmeld Citér

23. februar 2017

Jullesnulle

Hvilken kommune bor I i..? i vores kommune kan man gå og få øvelser sammen med andre forældre med deres børn. Der er alt fra snurretop til gynger og alverdens andre ting ser stimulere sanserne og motorikken

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.