Hjælp, har jeg ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg er på pergotime for første gang (1 pille i 5 dage) grundet pco,  og idag er jeg på min cyklus dag. 14, jeg har taget ægløsningstest fra dag. 10 men uden held. Idag tog jeg denne test, som i kan se på billedet, er den negativ? Eller kan den være positiv? 

Og hvad er jeres erfaringer med ægløsning og pergotime? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2017

ErDetSnartNU

Har du læst indlægssedlen? Der står tydeligt, at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen, så nej, din test er ikke positiv.

Held og lykke med pb  

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Har du læst indlægssedlen? Der står tydeligt, at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen, så nej, din test er ikke positiv.

Held og lykke med pb  

Ja har læst indlægningssedlen men tænkte at testen måske kunne betyde at jeg snart fik ægløsning. Men øv øv, jeg må fortsætte og håbe på jeg får en positiv test.

mange tak!  

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym

ErDetSnartNU skriver:

Held og lykke med pb  

derfor er det vel ok at spørge hvis man er i tvivl.. Det er vel netop hvad dette forum eks. kan bruges til..

selvom man læser indlægssedlen kan man godt have spørgsmål især hvis man ikke har den store erfaring. 

Du kan jo bare lade være med at kigge på de tråde der søger råd for ærlig talt så læser vi nok alle indlægssedlen inden vi spørger 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Beti89

Anonym skriver:

Jeg er på pergotime for første gang (1 pille i 5 dage) grundet pco,  og idag er jeg på min cyklus dag. 14, jeg har taget ægløsningstest fra dag. 10 men uden held. Idag tog jeg denne test, som i kan se på billedet, er den negativ? Eller kan den være positiv? 

Og hvad er jeres erfaringer med ægløsning og pergotime? 

Den er desværre negativ, og tror der går nogle dage endnu inden den er positiv 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Anonym trådstarter

Beti89 skriver:

Den er desværre negativ, og tror der går nogle dage endnu inden den er positiv 

Jeg må være tålmodig og krydse fingre for en positiv test om nogle dage så

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.