søde drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2017

debattør-38425

hej piger jeg sidder her og drømmer om søde navne. jeg har et ønske om at få tre børn og har fundet 2 navne nemlig Oskar og Agnes. tænkte at i kunne hjælpe mig med at finde det sidste drengenavn. har tænkt lidt på navnet Elliot, men er ikke helt sikker. på forhånd tak :) 3, 2, 1 begynd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2017

Mamalou

Jeg synes Viggo er sødt! Jeg venter en pige nu og det ville højest sandsynlig blive en Viggo hvis det altså var blevet en dreng Jeg har i forvejen en Villads 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Frk.S

Oskar er også ét af mine favorit drengenavne. 

Ellers kan jeg godt lide Viktor, Lukas, William og Alexander. 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Mullesmith

debattør-38425 skriver:

hej piger jeg sidder her og drømmer om søde navne. jeg har et ønske om at få tre børn og har fundet 2 navne nemlig Oskar og Agnes. tænkte at i kunne hjælpe mig med at finde det sidste drengenavn. har tænkt lidt på navnet Elliot, men er ikke helt sikker. på forhånd tak :) 3, 2, 1 begynd

Jeg har Emil, Sofus og Felix 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Bissen

Jeg har en wilfred herhjemme

Anmeld Citér

22. februar 2017

k&k&k&k

debattør-38425 skriver:

Altså personligt og eftersom mine 2 drenge hedder dette må jeg sige Kristian og Kornelius. Men har også altid været vild med navnet Kian, Emil eller Bertram. 

Anmeld Citér

22. februar 2017

Lunae

Jeg har en August og vi venter os Hjalte til maj. Jeg er også vild med Oscar.

Anmeld Citér

22. februar 2017

heaven

Lasse

lauge

Laurits

rasmus

daniel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.