Autostole fra Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. februar 2017

FruJacobsen

Hej

Jeg har hørt, at autostole er billigere i Tyskland end i Danmark - er der mon nogle af jer, der har erfaring med det og evt. kender Tysklands svar på BabySam? Skal snart en tur over grænsen og kunne da være fint at spare penge på babyudstyr 

På forhånd tak for jeres svar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2017

De3Guldklumper

FruJacobsen skriver:

Hej

Jeg har hørt, at autostole er billigere i Tyskland end i Danmark - er der mon nogle af jer, der har erfaring med det og evt. kender Tysklands svar på BabySam? Skal snart en tur over grænsen og kunne da være fint at spare penge på babyudstyr 

Vi har handlet samtlige autostole gennem Tyskland. Husker ikke hvem vi har handlet hos da vi har kigget i BabySam og gået hjem og bestilt på nette. Leveret lige til døren. 

Anmeld Citér

21. februar 2017

ESV

Vi købte for 5 år siden en stol til vores ældste datter  fra Tyskland vi har den endnu og den var fornuftig pris. Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilken hjemmeside

Anmeld Citér

22. februar 2017

2babygirls

FruJacobsen skriver:

Hej

Google.De så finder den de tyske butikker. Jeg har købt de sidste 5 stole på den måde! Alle samme römer. Ellers har safehagen.dk også billige nogle gange

Anmeld Citér

22. februar 2017

Mortilah

Babywalz og babyone er vel det direkte svar på spørgsmålet:-)

Har også købt alt udstyr der...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.