foster skøn uge 33

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.555 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

katjabt

jeg kunne godt tænke mig at høre hvad et barn i uge 33 ca skal veje og hvad i blev skønnet til i den uge..

har været ved jodemoder idag og hun mener min baby er meget lille og har sendt mig videre til en scanning og undersøgelse på ouh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Nybagt mor

Ham jeg bærer rundt på blev i uge 33+3 skønnet til at veje 2,5 kg (2500 gram)

Men han skulle også være lidt halvstor ifølge min Jm

Christine, 37+1

Anmeld

6. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
https://www.baby.dk/videnom/376p411/graviditeten-uge-for-uge-uge-33-sovetryne.aspx

Her et et udmærket link.

Jeg blev i 31 + 6 skønnet til at have en baby i maven på 1800 gram.

Hvor meget sagde jordemoderen at din vejede?

Anmeld

6. oktober 2009

katjabt

min jordemoder gav et forsigtigt bud på 1400-1500 g så det er jo ikk så stort...

Har en søn på tre der vejede 3964 ved fødslen så der jo stor forskel

Anmeld

6. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Det er altid godt med et tjek.
Men som min jordemoder sagde til mig, var vægten ikke det vigtigste, men at de voksede og at vægten ikke stagnerede.

Anmeld

6. oktober 2009

4kløver

min lå 1630 og i uge 35+6 lå hun på 2230.. Så vi bliver også hold øje med.. skal scannes igen på fredag så der håber jeg at hun er godt med.. Jeg er 37+3..
Når du skal scannes håber jeg at du er så heldig at få Lea kun er skide god til at scanne Er selv fra odense
Held og lykke..

Anmeld

6. oktober 2009

christina2412

jeg var ved scanning da jeg var 29+4 da blev han scannet til 1628 og var ved jordmoder dagen efter hun skød ham til 1600 og min sf var da 33. har så lige været ved lægen idag er nu 34+5, han skød ikke på vægten, men min sf er nu 36 så han vokser fint.

men husk ikke alle babyer vokser ens, og det er jo ikke ensbetydene med, at de er for små når de kommer ud, hovedesagen er jo de har det godt ik  

christina 34+5

Anmeld

6. oktober 2009

katjabt

tak for alle svarene... nej det rigtig at alle børn vokser forskelligt... men det bliver godt at vide med sikkerhed om der er noget galt eller om det ikke betyder noget.

Anmeld

6. oktober 2009

christina2412

katjabt skriver:

tak for alle svarene... nej det rigtig at alle børn vokser forskelligt... men det bliver godt at vide med sikkerhed om der er noget galt eller om det ikke betyder noget.

ja kan da sagens forstå du gerne vil ha ro

og håber en scanning kan give dig det.

christina 34+5

Anmeld

6. oktober 2009

frk andreasen

min datter vejede 1400g i uge 33. hun vejede 3020g da hun blev født. hun var skønnet til 3600g ved sidste jm tjeck så de kan godt tage fejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.