Jeg er anonym ift min familie.
jeg håber ikke opslaget blev aaaaaalt for langt 
Sagen er den at der på de sidste 2-3 år er sket vanvittig meget negativt i mit liv. jeg fandt for knap 4 år siden mit livs kærlighed, vi er blevet gift og har det bare SÅ fantastisk sammen!
bla har jeg mistet faktisk hele min familie (diskussioner og kampe har gjort kontakten svær, og er derfor minimal og kun med enkelte familiemedlemmer).
For det første så er min mand og jeg det sted i vores liv, at vi utrolig gerne vil øge familien (vi har prøvet i et par år, men uden held). Byture og druk siger os absolut intet - vi er først i 20'erne så det har venner og veninder haft svært ved at forstå. - derudover så har jeg trukket mig lidt tilbage og knyttet mig til min mand, igennem alt den drama i min familie. mine veninder har haft utrolig svært ved at sætte sig ind i det, og måske har det virket lidt som om jeg har malet tykt på og overdrevet (det har været de mest utænkelige ting, som er sket)..
efterhånden er veninderne forsvundet og det gør godt nok ondt og må indrømme at jeg er begyndt at føle mig lidt ensom.. savner virkelig et par gode veninder at hygge og snakke med..
min mand og jeg har begge haft en træls barndom her hvor vi bor og har et kæmpe ønske om at flytte til Nordjylland og starte et nyt kapitel i vores liv. Min mand skal dog være færdiguddannet først og der går nogle år endnu..
jeg vil selvfølgelig også rigtig gerne have nogle nye veninder her omkring hvor vi bor nu (Midtjylland). - jeg vil gerne være anonym her i opslaget, men hvis du har lyst til at skrive, så skriv endelig her i opslaget og jeg sender en besked 
Anmeld
Citér