Anonym skriver:
Altså, det er i takt med hjertet. Er det det du mener?
det med at være forpustet, er ligsom følelsen man har efter at have løbet, men det stopper bare ikke af at trække vejret dybt og det er ikke fordi jeg har lavet noget. Jeg har fået at vide at den er ok med jern, men ku måske godt trænge til lidt mere?
Er ikke lige klar over hvor ofte.. Vil i hvertfald sig en gang om dagen.. Mest om aftenen når jeg slapper af på sofaen og der kan godt gå måske en time, vil jeg tro? Det banker bare så mega hårdt, det er ikke som at mærke sit hjerte banke, det er meget tydeligere.. Er dog sikker på det er pulsen
giver det mere mening?
Jeg mente bare decideret hjertebanken. Men jeg tror godt jeg ved hvad du nogenlunde mener, selvom det selvfølgelig er svært at være helt sikker. 
Jeg kan se nogen har forslået stress, det ville også være mit bud. Føler du angst?
Stress kan rigtig ofte give de der "nerver" som pulser, f.eks. i armen, benet eller lignende. I det hele taget kan det manifestere sig ret fysisk, og det samme med angst, derfor jeg også spørger ind til det. Hvis jeg drikker lidt for meget kaffe eller cola, så får jeg en smule tendens til angst, hvilket f.eks. kan vise sig ved at jeg føler at jeg ikke kan få vejret, selvom at jeg tager dybe indåndinger :-)
Anmeld
Citér