Fortvivlet mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej i skønne kvinder. 

Jeg har for 1/2 år siden fået en dejlig lille pige❤ Umiddelbart kort efter fik jeg så min mens 3 gange og har ikke set skyggen af den siden 19.12.16. Jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke kommer? Er det fordi jeg ammer? Jeg har haft mens lignende smerter og tror hele tiden er kommer men det gør den ikke jeg har taget utallige tester men de er alle negative .. er det nogen af jer der har prøvet lignede? 

Skal måske lige nævne at jeg i november mdr. fik tager celleforandringsprøve hvor jeg blødte i 14 dage efter �� Har så siden fået en lille brun blødning 12.1.17 som kun varet 1 dag, faktisk få timer også var det væk.

pyha det var en lang og rodet brev.

håber nogen kan berolige mig og fortælle om de har haft lignende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2017

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Hej i skønne kvinder. 

Jeg har for 1/2 år siden fået en dejlig lille pige❤ Umiddelbart kort efter fik jeg så min mens 3 gange og har ikke set skyggen af den siden 19.12.16. Jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke kommer? Er det fordi jeg ammer? Jeg har haft mens lignende smerter og tror hele tiden er kommer men det gør den ikke jeg har taget utallige tester men de er alle negative .. er det nogen af jer der har prøvet lignede? 

Skal måske lige nævne at jeg i november mdr. fik tager celleforandringsprøve hvor jeg blødte i 14 dage efter �� Har så siden fået en lille brun blødning 12.1.17 som kun varet 1 dag, faktisk få timer også var det væk.

pyha det var en lang og rodet brev.

håber nogen kan berolige mig og fortælle om de har haft lignende. 

Amning kan sagtens lave rod i din mens 

Anmeld Citér

19. februar 2017

MiniMe2005

Er der en mulighed for, at du kunne være blevet gravid igen? 

Jeg ammer også, men min mens har været forholdsvis regelmæssig, siden jeg fik den seks måneder efter fødslen...

Anmeld Citér

19. februar 2017

MiniMe2005

MiniMe2005 skriver:

Er der en mulighed for, at du kunne være blevet gravid igen? 

Jeg ammer også, men min mens har været forholdsvis regelmæssig, siden jeg fik den seks måneder efter fødslen...

Hov, havde overset, at du havde testet :-) 

Det kan bare være amningen... Men ellers så hør din læge ad. Især hvis du har haft celleforandringer.

Anmeld Citér

19. februar 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Hov, havde overset, at du havde testet :-) 

Det kan bare være amningen... Men ellers så hør din læge ad. Især hvis du har haft celleforandringer.

Har været hos lægen og han tog bare en gt som selfølgelig var negativ. Jeg har lettere celleforandring og skal til kontrol til maj. Kan det drille så det bliver uregelmæssig?

Anmeld Citér

19. februar 2017

Anonym trådstarter

Lykkelig-Kvinde skriver:

Amning kan sagtens lave rod i din mens 

Åh det håber jeg.. er ved og blive skør. Har også fået graviditets symptomer med kvalme, ondt i hoved, niv og stikken i underlivet, lugt og madlede, har bare ikke ømme bryster kan man være så langt henne at man tester negativ? Ville være 9 uger henne nu h is jeg blev gravid efter min periode d. 19.12?

Anmeld Citér

19. februar 2017

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Åh det håber jeg.. er ved og blive skør. Har også fået graviditets symptomer med kvalme, ondt i hoved, niv og stikken i underlivet, lugt og madlede, har bare ikke ømme bryster kan man være så langt henne at man tester negativ? Ville være 9 uger henne nu h is jeg blev gravid efter min periode d. 19.12?

Det ved jeg faktis ikke.. jeg har kunne teste i 5-6 uge begge gange men tror det er forskelligt fra folk.. men jeg ville måske overveje at konsulere en læge med mine symptomer for at få et sikkert svar 

men du skal også huske at hvis man tror man er gravid kan kroppen lave en masse forskellige symptomer så den tror man er gravid 

Anmeld Citér

20. februar 2017

Anonym trådstarter

Lykkelig-Kvinde skriver:

Det ved jeg faktis ikke.. jeg har kunne teste i 5-6 uge begge gange men tror det er forskelligt fra folk.. men jeg ville måske overveje at konsulere en læge med mine symptomer for at få et sikkert svar 

men du skal også huske at hvis man tror man er gravid kan kroppen lave en masse forskellige symptomer så den tror man er gravid 

Ja det tænker jeg også jeg skal igen til læge. Tak for svaret det har lettet lidt på mine bekymringer:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.