Brunch i århus d. 17 kl 11.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Diana...

MetteT skriver:

Ja, det er bare dårlige undskylninger jeg kommer med..
Jeg gider faktisk bare slet ikke være sammen med jer..

Ej gas...
Ku bare være så hyggeligt, det falder bare lige nogle dårlige dage..
Øv øv

Sku vi forresten finde ud af noget på lørdag?

Knus

JA SGU   Skal jeg bestille billetter til den film? og hvad tid og hvad med mad osv ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

MetteT

Diana... skriver:

JA SGU   Skal jeg bestille billetter til den film? og hvad tid og hvad med mad osv ha ha

Jamen ville i alle komme ind at spise hos os? Eller sku det bare være os to der tog ud at spise?
Og du må gerne bestille billetter til filmen. (the ugly truth, ikk?)

Knus

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

MetteT skriver:

Jamen ville i alle komme ind at spise hos os? Eller sku det bare være os to der tog ud at spise?
Og du må gerne bestille billetter til filmen. (the ugly truth, ikk?)

Knus

Jamen bom bom vi vil rigtig gerne komme og spise men jeg ved bare ikke hvad tid min far og bror er færdige og køre for hvis de først er færdig sent eftermiddag regner de jo nok med at claus giver noget mad det er bare super svært at svare på nu hvornår skal i senest have svar om det? 

Jo den hvad tid skal jeg bestille til?

Anmeld

8. oktober 2009

MetteT

Diana... skriver:

Jamen bom bom vi vil rigtig gerne komme og spise men jeg ved bare ikke hvad tid min far og bror er færdige og køre for hvis de først er færdig sent eftermiddag regner de jo nok med at claus giver noget mad det er bare super svært at svare på nu hvornår skal i senest have svar om det? 

Jo den hvad tid skal jeg bestille til?

Jamen bare lørdag en gang.. Det er nemt lige at bikse sammen det vi ska ha hvis det er..

Uhh.. det ved jeg ikke.. Altså hvis i ska spise her, kan vi jo nok godt nå den ved 7 tiden, men hvis vi ska ud at spise er det måske bedst med den ved 9 tiden?? Med mindre vi selvfølgelig spiser tidligt..

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

MetteT skriver:

Jamen bare lørdag en gang.. Det er nemt lige at bikse sammen det vi ska ha hvis det er..

Uhh.. det ved jeg ikke.. Altså hvis i ska spise her, kan vi jo nok godt nå den ved 7 tiden, men hvis vi ska ud at spise er det måske bedst med den ved 9 tiden?? Med mindre vi selvfølgelig spiser tidligt..

Bom bom måske jeg lige skulle vente med at bestille til i morgen når vi ved lidt nærmere. 

Anmeld

8. oktober 2009

MorTilGustav

Jaaaa! Italia er bare et top lækkert sted! Opdagede selv først for et par dage siden en reklame for deres brunch-buffet og er vild efter at prøve den  Deres middags-buffet er jo super
Ved dog ikke om jeg er i byen lige den lørdag men jeg skriver det lige bag øret og håber jeg kan joine jer!
 Cecilia, Uge 36 + 6

Anmeld

12. oktober 2009

Harfeletten

Cecilia84 skriver:

Jaaaa! Italia er bare et top lækkert sted! Opdagede selv først for et par dage siden en reklame for deres brunch-buffet og er vild efter at prøve den  Deres middags-buffet er jo super
Ved dog ikke om jeg er i byen lige den lørdag men jeg skriver det lige bag øret og håber jeg kan joine jer!
 Cecilia, Uge 36 + 6

Kom glad, kom glad Cecilia .. Det kunne være SÅ hyggeligt

Anmeld

14. oktober 2009

Diana...

Cecilia84 skriver:

Cecilia, Uge 36 + 6

Hej Cecilia 

Har du fundet ud af om du kommer på lørdag?

Anmeld

14. oktober 2009

Diana...

Kommer:
Diana + Lucas 
Rosa 
Mette + Emil
Sara + Aya

det er sidste chance for tilmelding så er der nogen der skal med så det nu i skal skrive jer på så Rosa kan bestilde bor. 

Knus Diana

Anmeld

14. oktober 2009

MorTilGustav

Diana... skriver:

Hej Cecilia 

Har du fundet ud af om du kommer på lørdag?

Kommer desværre ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.