Hjælp! Ammebrikkerne er for store!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
12 svar
2 synes godt om
18. februar 2017

Miti's mama

Hjælp! Jeg har en lille der  bider og har forkortet tungebånd. Jeg prøver at redde amningen med ammebrikker, men alle dem jeg kan finde er  alt for høje. De er dobbelt så høje som min brystvorte, så der er en kæmpe lomme. Nogle med en alternativ løsning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

migxher

Du skal da få dit barn til en øre næse hals læge der kan klippe tungebåndet så vil det slet ikke være nødvendigt med brik. 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Miti's mama

migxher skriver:

Du skal da få dit barn til en øre næse hals læge der kan klippe tungebåndet så vil det slet ikke være nødvendigt med brik. 

Det er også planen, men kan først få tid midt i næste uge, og min mælk er ved at forsvinde! Hvis jeg ammer nu får hun mere blod end mælk, og pumpen giver mindre og mindre.

Anmeld Citér

18. februar 2017

migxher

Miti's mama skriver:

Det er også planen, men kan først få tid midt i næste uge, og min mælk er ved at forsvinde! Hvis jeg ammer nu får hun mere blod end mælk, og pumpen giver mindre og mindre.

Så må du få købt nogle mindre brikker så de passer prøv at tage på apoteket.

Anmeld Citér

18. februar 2017

Ayasmor

Miti's mama skriver:

Hjælp! Jeg har en lille der  bider og har forkortet tungebånd. Jeg prøver at redde amningen med ammebrikker, men alle dem jeg kan finde er  alt for høje. De er dobbelt så høje som min brystvorte, så der er en kæmpe lomme. Nogle med en alternativ løsning?

Det er meningen, at der skala være luft imellem vorte og kant på brikken, på indersiden af brikken. Der, hvor størrelsen skal passe, er diameteren 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Venterpålillesøster

Der skal være luft i mellem, barnet danner jo vakuum og "suger" brystvortem ud 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Miti's mama

Ayasmor skriver:

Det er meningen, at der skala være luft imellem vorte og kant på brikken, på indersiden af brikken. Der, hvor størrelsen skal passe, er diameteren 

Virkelig? Det virker bare så voldsomt når jeg kun kan udfylde halvdelen af brikken i højden - jeg prøver, tak 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Miti's mama

migxher skriver:

Så må du få købt nogle mindre brikker så de passer prøv at tage på apoteket.

Der er ingen der er lavere, har været på apoteket, i ønskebørn osv.

Anmeld Citér

18. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Det lyder ikke til du sætter dem rigtig på. Der skal ret meget ind i brikken. Prøv at Google. 

Anmeld Citér

18. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Det lyder ikke til du sætter dem rigtig på. Der skal ret meget ind i brikken. Prøv at Google eller tjek ammenet de har vidt en i instruktion. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.