Hvad gør I for jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2017

Anonym trådstarter

Hej Baby-brugere 

Jeg synes at både alderen, stress, for lidt tid til mig selv osv. er begyndt at kunne ses (alt for) meget, og jeg har besluttet at gøre noget mere ud af mig selv. Det går ok med at spise sundt og varieret, drikke nok vand, træne og få frisk luft og lys nok. Men der skal mere til.

Hvad gør I for jer selv, for både det indre og ydre? Og hvilke positive effekter har det på jeres liv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2017

Carina:-)

Jeg går en del til frisør ansigtsbehandlinger spa  og generelt wellness.

Jeg shopper meget både irl og på nettet 

Elsker at shoppe og kan  bruge timer hver aften på at snuse rundt efter lige den bluse jeg ( tror ) jeg mangler. 

Jeg læser en del og så går jeg en tur hver eneste aften hvor jeg går rundt om en stor sø tæt på hvor jeg bor en tur på omkring 3 km og den combi af vand ingen biler og få mennesker og det eneste lys er fra de bygninger der ligger med til vandet gør at jeg slapper af helt inderst og får tænkt i bund. 

Og så snakker jeg vildt meget i tlf - om alt og ingenting med veninder 

Griner og snakker og snakker og snakker det er så godt for sjælen 

Men ellers handler det jo bare om at gøre lige det der gør at du føler du bliver glad og tilfreds- den lille ting der gør at du føler livet er dejligt og at du er privilligeret at du lige kan gøre det der føles godt for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.