3D tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
9 svar
2 synes godt om
17. februar 2017

Tanja.mp

Hej ��

Var til 3D scanning igår, 29+6. Og lillemanden var bare så god. Fik så mange gode billeder (100 billeder og de fleste var bare helt perfekte) Og må bare vise nogen af dem ��

Andre, som har været til 3D, som vil vise nogen billeder ? �� Og hvor langt var i henne, da i fik dem taget ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2017

Baby2017

Hej ��

Var til 3D scanning igår, 29+6. Og lillemanden var bare så god. Fik så mange gode billeder (100 billeder og de fleste var bare helt perfekte) Og må bare vise nogen af dem ��

Andre, som har været til 3D, som vil vise nogen billeder ? �� Og hvor langt var i henne, da i fik dem taget ?

Hvor er han fin�� 

Anmeld Citér

17. februar 2017

AnoMom

28+5 fik jeg 3D scanning. Har sat billede ind af min søn hvor han er et par timer gammel. Så kan i jo bedømme om i synes det ligner :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. februar 2017

Pianisten

AnoMom skriver:

28+5 fik jeg 3D scanning. Har sat billede ind af min søn hvor han er et par timer gammel. Så kan i jo bedømme om i synes det ligner :-)

Arj, hvor ER han bare fin  Jeg kunne SÅ godt tænke mig en 3D-scanning, men pengene er bare så små, og jeg ved ikke helt om det er det værd. Men efter at have set dine billeder overvejer jeg det da virkelig noget mere ��

Anmeld Citér

17. februar 2017

AnoMom

Pianisten skriver:

Arj, hvor ER han bare fin  Jeg kunne SÅ godt tænke mig en 3D-scanning, men pengene er bare så små, og jeg ved ikke helt om det er det værd. Men efter at have set dine billeder overvejer jeg det da virkelig noget mere ��

Mange tak :-)

det er også hamrende dyrt. Jeg fik det i 30 års fødselsdagsgave af min mor. Så slap for selv at betale. Ellers havde jeg nok heller ikke fået det. Men er lykkelig for at hun gav mig den :-)

har mange flere. Fik omkring 100 billeder samt video optagelse :-)

Anmeld Citér

17. februar 2017

Tanja.mp

Baby2017 skriver:

Hvor er han fin�� 

Tak

Anmeld Citér

17. februar 2017

Tanja.mp

AnoMom skriver:

Hvor er han fik ��

Anmeld Citér

17. februar 2017

Tanja.mp

Pianisten skriver:

Er du medlem af Danmark ? De giver jo tilskud ��

Det er den vildeste oplevelse. Jeg har heller ikke så meget af gøre med, men fortrød at jeg ikke fik det gjort med min søn, så gav mig råd til det. Gøre så at jeg skal spare på andre ting. Og har på ingen måder fortrudt det. Min søn på 5 elskede at være med. Han synes det var meget sejere end almindelig scanning. Han så at lillebror drak, smilte, suttede på hånden, gabte, vi så hans smilehuller osv. Det er så meget pengene værd. Og vi fik 100 billeder printet, samt på disk og hele optagelsen på dvd ����

Anmeld Citér

18. februar 2017

Pianisten

Tanja.mp skriver:

Er du medlem af Danmark ? De giver jo tilskud ��

Det er den vildeste oplevelse. Jeg har heller ikke så meget af gøre med, men fortrød at jeg ikke fik det gjort med min søn, så gav mig råd til det. Gøre så at jeg skal spare på andre ting. Og har på ingen måder fortrudt det. Min søn på 5 elskede at være med. Han synes det var meget sejere end almindelig scanning. Han så at lillebror drak, smilte, suttede på hånden, gabte, vi så hans smilehuller osv. Det er så meget pengene værd. Og vi fik 100 billeder printet, samt på disk og hele optagelsen på dvd ����

Ej hvor vildt! Er medlem af Danmark, men kun gruppe 5. Hvor meget tilskud giver de? Ville godt nok ikke tage andre end kæresten med hvis det var, men det i sig selv ville nok også være stort for hal

Anmeld Citér

18. februar 2017

Tanja.mp

Pianisten skriver:

Ej hvor vildt! Er medlem af Danmark, men kun gruppe 5. Hvor meget tilskud giver de? Ville godt nok ikke tage andre end kæresten med hvis det var, men det i sig selv ville nok også være stort for hal

Maks 300.- jeg er også gruppe5 ��

Men kommer an på, hvilken "pakke" man vælger. Men det står på hjemmesiden, hvor du vil skannes, og de kan også oplyse det der, hvor du vil scannes ��

Jeg tror det vil være en kæmpe oplevelse og mere virkeligt for den kommende far. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.