Ja - man kan altid fortryde - indtil den selvfølgelig er udført.
Vi var meget i tvivl om vi ville beholde den første. Faktisk så meget at vi besluttede os for abort - og var ved lægen og på sygehuset til forundersøgelsen. Men endte med at fortryde til sidst og beholdte.
De der undersøger på sygehuset (hos os var det en sygeplejerske) er vandt til at tale med kvinder / par der er i tvivl. Det er ok at møde op og sige man er i tvivl. Derudover kan du også få en samtale hos din egen læge inden du tager beslutningen.
Vi fik vores barn og var meget glade for det. Fik sidenhen en mere. Desværre holdt vores forhold ikke alligevel. Og jeg fortryder absolut ikke de 2 skønne unger jeg har fået. Og egentligt heller ikke faren.
Men jeg kan godt fortryde at jeg ikke har kunnet give mine børn en kernefamilie - altså at de kan vokse op med begge deres forældre. Skulle jeg gøre det om i dag havde jeg fået den abort og fundet den rigtige mand at dele mit liv med og få børn med. Jeg ville ikke have fortrudt den abort.
Det er en svær beslutning - som ikke kan gøres om. Og man kan heller ikke altid vide hvad det rigtige vil være.
Anmeld
Citér