Stork vs odder barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.237 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2017

mamatobe

Vi skal have en lille pige i slutningen af maj, og er derfor på udgik efter en god barnevogn!

Vi er nået frem til, at det enten skal være en STORK eller en ODDER. Kom gerne med for/imod for begge vogne, da vi er meget i tvivl. 

Vi bor i by, så barnevognen vil ikke komme så meget ud i hårdt terræn. Vi er begge høje - min kæreste 196 cm - så vognen skal gerne være god for begge at gå med.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2017

Troldemommi

mamatobe skriver:

Vi skal have en lille pige i slutningen af maj, og er derfor på udgik efter en god barnevogn!

Vi er nået frem til, at det enten skal være en STORK eller en ODDER. Kom gerne med for/imod for begge vogne, da vi er meget i tvivl. 

Vi bor i by, så barnevognen vil ikke komme så meget ud i hårdt terræn. Vi er begge høje - min kæreste 196 cm - så vognen skal gerne være god for begge at gå med.

Jeg kender ikke Stork, Men vi havde en Odder Zip, og den var fantastisk, den blev brugt uafbrudt i 4 år og da nr 2 var færdig med den solgte vi den, den så stadig rigtig fin ud, den kører rigtig godt, min mand er også høj og så er det dejligt at håndtaget kan justeres, men sørg for at få punkterfrie hjul.

Anmeld Citér

16. februar 2017

MorTilN

Vi har købt en stork til vores barn der kommer til juni/juli an på om jeg føder før eller efter termin. Vi har valgt at købe Stork da den kan ligge bag i vores bil (en aygo), har punkterfri hjul, let at gå med og vi kan selv nemt justere affjedringen på den efter behov. Men der er lang leveringstid på den. Vi bestilte vores i slut januar og er sikker på at have den når vi rammer Maj så vil i have en stork skal i til at bestille den nu.

Stork barnevognen kan ikke fås med drejehjul hvilket i måske vil være glade for at have når I bor i byen og ikke skal bruge den særlig meget i terræn, da drejehjul altså er lækkert at have når man skal rundt i byen da i så ikke skal løfte barnevognen for at dreje hele tiden.

Anmeld Citér

17. februar 2017

Christabelle

Har en veninde der har en Stork til deres datter. De har haft SÅ mange problemer med den. Kalechen er skiftet 3 eller 4 gange da den er gået op i syningerne så afstiverne har stukket ud. Og så er deres stel knækket en gang. 

De havde en Odder Zip til deres første barn som de var rigtig glade for  

Har selv en Emmaljunga, så kan ikke bidrage yderligere

Anmeld Citér

17. februar 2017

Lunae

Vi har en Odder og den skal i brug til maj, til vores tredje barn. Den er stadig virkelig fin og uden alt for mange skrammer.

Jeg kender fire nybagte mødre, som har valgt stork. Den har virkelig virkelig et fint design og ligner på mange områder Odder (samme designer, har vi fået fortalt) Det man kan sige med Stork er, at det stadig er et relativt nyt brand, så det er svært at sige, hvordan langtidsholdbarheden er på dem. Odder er et etableret brand, som har været kendt for dets kvalitet i mange år efterhånden.

Anmeld Citér

17. februar 2017

FrkHS

Her stod valget også mellem Odder eller Stork til vores kommende maj-pige. Vi blev dog hurtigt enige om Stork efter at have været ude og se den. Dels fordi den kan være i bagagerummet på vores Aygo og dels fordi vi begge var ret vilde med det simple design. Men ja, leveringstiden er lang. Vi bestilte den i starten af december og kan hente den i slutningen af april.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.