kinesisk kaldender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

LMM

Den passede ikke på mig.. vi vendter os en dejlig lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Riksen

Nu er jeg slet ikke så langt henne at man kan se det, for jeg er kun 6+3, men ifølge den kinesiske kalender får vi en pige, og det er faktisk også den fornemmelse jeg selv har. Så det bliver spændende at se om det passer

- Rikke

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Jeg har testet den på omkring 20 personer jeg kender og der passede den på alle undtagen to  Men regnede 9 måneder tilbage fra fødselsdatoen, så kan jo godt være ret upræcist i forhold til reel befrugtningsmåned! Men meget sjovt alligevel!

Den siger jeg får en dreng og det har jeg også hele tiden haft på fornemmelsen. Ønsker mig en pige hvis jeg kunne vælge, men efter scanningen idag føler jeg endnu mere at det er en dreng. Aner ikke hvorfor, men skal helt sikkert nok elske ham himmelhøjt selvom han ikke er en pige *griner* for så er det jo lige netop AM som er det barn som er i maven nu og som jeg ønsker mig!

Anmeld

12. oktober 2009

dorthemus

Sådan noget er altid sjovt, men man skal nok ikke satse 100% på det

Min fornemmelse siger, at det er en dreng, men ifølge kalenderen er det en pige...hmm vi får se

Anmeld

13. oktober 2009

LMM

Jeg har på det sidste sagt at det blev en lille dreng, efter vi har været til scanning for det var en lille vild baby vi kunne se!!!!!! og vi fik ret en dejlig lille dreng kommer til verden til Marts, Lille Baby Max  hi hi... (alle de testes vi har taget var det en pige!!)

Anmeld

13. oktober 2009

Rikkemor89

Den siger a jeg får en dreng, & jeg synes oss selv jeg kan mærke det er en dreng eller så er det fordi jeg et eller andet sted bar håber det blir en dreng, en pige er oss velkommen. Smiler.

Jeg får svar den 24 november om hvad det blir (:

Anmeld

13. oktober 2009

LMM

ThulinJust skriver:

Den siger a jeg får en dreng, & jeg synes oss selv jeg kan mærke det er en dreng eller så er det fordi jeg et eller andet sted bar håber det blir en dreng, en pige er oss velkommen. Smiler.

Jeg får svar den 24 november om hvad det blir (:

Held og lykke den 24  synes at det var det bedste der er sket for mig, da jeg så kønnet på vores lille baby, jeg synes at det hele blev virkelig

Anmeld

13. oktober 2009

Rikkemor89

Held og lykke den 24  synes at det var det bedste der er sket for mig, da jeg så kønnet på vores lille baby, jeg synes at det hele blev virkelig

Tak skal du have (: Ja vi kunne godt have fået kønnet af vide sidste gang, men lægen som skannede mig, sagde hun ville vente til næste gang, så var det nemlig sikkert (: Det glæder jeg mig virkelig oss bar til (:

Anmeld

13. oktober 2009

frk andreasen

det har ikke passet på nummer 1 der siger den at det skulle være en dreng. men fik en pige. nu siger den at det osse skal blive en dreng så nu får vi at se den 6 nov om det så passer denne gang

Anmeld

13. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LMM skriver:

Jeg har på det sidste sagt at det blev en lille dreng, efter vi har været til scanning for det var en lille vild baby vi kunne se!!!!!! og vi fik ret en dejlig lille dreng kommer til verden til Marts, Lille Baby Max  hi hi... (alle de testes vi har taget var det en pige!!)

Tillykke med ham   Hvor dejligt for jer!!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.