Pigenavn der passer til Villads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2017

Mamalou

T10 skriver:

Villads og 

Karoline 

Victoria 

Ella

Agnes 

Mathilde 

Julia 

Emilie 

Marie 

Andrea 

Frederikke 

Nanna 

Olivia

Du nævner mange fine navne! Jeg kan rigtig godt lide ældre navne og har Ella ret højt på listen. Det er bare så sødt!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2017

Mamalou

heaven skriver:

Vigga

Vigga er så sødt. Det er en af favoritterne  

Anmeld Citér

14. februar 2017

Mamalou

frkchili skriver:

Der er mange, der mener, at når to navne har samme forbogstav passer de godt sammen, men det synes jeg faktisk ikke! Så i stedet for at gå efter et navn med V ville jeg bare se mig om efter navne med to (tale)stavelser. Jeg kan godt lide de lidt specielle navne såsom Knirke, Fenja, Mynte, Gaia, Idun, Lyda, Marley, Penny, Kaya, Cleo, Saga og Lilo.

Men ellers hvad med Liva, Alma, Nora, Karla, Merle, Laura, Eva, Ida, Clara, Lilje, Ronja, Nynne, Luna, Maise, Silke, Rose, Mira eller Tilde?

Jeg kan sagtens følge dig. I sidste ende, så kommer vi heller ikke til at vælge et navn der passer til Villads, men et navn vi rigtig godt kan lide. 

Du kommer med rigtig mange gode bud

Anmeld Citér

14. februar 2017

Kløver

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Vi venter os en lille pige til sommer. Vi har i forvejen en Villads, og jeg vil gerne høre om I har et bud på et fint navn til lillesøster?

Min første tanke var Villads og matilde alternativt Tilde  

Anmeld Citér

14. februar 2017

Aristocats

frkchili skriver:

Der er mange, der mener, at når to navne har samme forbogstav passer de godt sammen, men det synes jeg faktisk ikke! Så i stedet for at gå efter et navn med V ville jeg bare se mig om efter navne med to (tale)stavelser. Jeg kan godt lide de lidt specielle navne såsom Knirke, Fenja, Mynte, Gaia, Idun, Lyda, Marley, Penny, Kaya, Cleo, Saga og Lilo.

Men ellers hvad med Liva, Alma, Nora, Karla, Merle, Laura, Eva, Ida, Clara, Lilje, Ronja, Nynne, Luna, Maise, Silke, Rose, Mira eller Tilde?

Knirke?! Kan man overhovedet hedde det? 

Anmeld Citér

14. februar 2017

frkchili

Aristocats skriver:

Knirke?! Kan man overhovedet hedde det? 

Man kan hedde det meste, hvis bare man søger om det. Men ja, Knirke står på listen over godkendte pigenavne 

Anmeld Citér

14. februar 2017

Aristocats

frkchili skriver:

Man kan hedde det meste, hvis bare man søger om det. Men ja, Knirke står på listen over godkendte pigenavne 

Og jeg troede mine børn havde specielle navne.... hahaha. Shit, nu tror jeg om 

Anmeld Citér

15. februar 2017

Mamalou

Årgangs Mor skriver:

Min første tanke var Villads og matilde alternativt Tilde  

Min søns bedste ven hedder Villas og hans lillesøster hedder Tilde Min søn holder fast på, at hans lillesøster også skal hedde Tilde. Selvom det er et fint navn såhhh må vi nok hellere finde et andet navn  

Anmeld Citér

15. februar 2017

Mamalou

Aristocats skriver:

Og jeg troede mine børn havde specielle navne.... hahaha. Shit, nu tror jeg om 

Hvad hedder dine børn?

Anmeld Citér

15. februar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

leonora

ellinor

ofelia

olivia

elisa

caya

gaia

rigmor

regitze

clara

johanne

mathilde

isabel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.