Vække barn hvordan?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
4 svar
10 synes godt om
13. februar 2017

Anonym8200

Hej jeg har den 21. Januar født en sund og rask dreng.. Han sover om dagen og er vågen om natten hvilket er mega træls når jeg har en dreng i forvejen som snart fylder to år, som er aktiv om natten, så det kræver jo st jeg skal være aktiv 24/7.. Jeg vil gerne ændre hans rytme men det er så hammer svært når han ikke vågner, og jeg har prøvet alt.. Intet virker.. Han vil simpelthen sove om dagen og være aktiv om natten.. Jeg bliver simpelthen så træt og magter ikke at sku være vågen hele tiden.. Er der nogen af jer der har oplevet det eller oplever det? Hvordan fik i rettet den sove rytme? Det skal så siges at han er mega svær at putte :/ håberi vil komme med gode råd til mig da jeg er nået i det punkt jeg selv sidder og græder for at få søvn.. Manden kan ikke passe ham om natten da han har nattevagter.. Og han er flaske barn.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2017

EnGodMor

Anonym8200 skriver:

Hej jeg har den 21. Januar født en sund og rask dreng.. Han sover om dagen og er vågen om natten hvilket er mega træls når jeg har en dreng i forvejen som snart fylder to år, som er aktiv om natten, så det kræver jo st jeg skal være aktiv 24/7.. Jeg vil gerne ændre hans rytme men det er så hammer svært når han ikke vågner, og jeg har prøvet alt.. Intet virker.. Han vil simpelthen sove om dagen og være aktiv om natten.. Jeg bliver simpelthen så træt og magter ikke at sku være vågen hele tiden.. Er der nogen af jer der har oplevet det eller oplever det? Hvordan fik i rettet den sove rytme? Det skal så siges at han er mega svær at putte :/ håberi vil komme med gode råd til mig da jeg er nået i det punkt jeg selv sidder og græder for at få søvn.. Manden kan ikke passe ham om natten da han har nattevagter.. Og han er flaske barn.. 

Undskyld hvis jeg lyder meget dum

men du har en forholdsvis nyfødt baby, og en på næsten to år, hvorfor vil du så kun ændre det ene barns søvn mønster? ville det ikke være bedst og lærer begge børn, at sove om natten?

Anmeld Citér

13. februar 2017

Bak

EnGodMor skriver:

Undskyld hvis jeg lyder meget dum

men du har en forholdsvis nyfødt baby, og en på næsten to år, hvorfor vil du så kun ændre det ene barns søvn mønster? ville det ikke være bedst og lærer begge børn, at sove om natten?

Jeg tror du misforstår... det er nok kun den lille der har et omvendt søvnmønster. Men mon ikke morens træthed har medført en lille tastefejl

til at: jeg har desværre ingen gode råd. Den lille er jo stadig helt ny, så der er bare ingen rytme endnu. Det kan man nok ikke gøre så meget for at ændre. Andet end at holde det mørkt om natten, undgå at tænde for meget lys. Gør det hele kedeligt. 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Abracadabra

Primært skal du jo have noget søvn! Så du skal sove, når baby sover (og den store er i vuggestue). Den nyfødtes rytme kan du ikke indstille endnu, så den kamp skal du lade ligge i et par måneder.

Anmeld Citér

13. februar 2017

A-1995

Din baby er ikke engang 1 måned. Du hverken kan eller skal lave om på babys rytme. Baby skal 100% selv styre hvordan han er vågen og hvornår han sover. Det er hårdt ja, men tiden arbejder for dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.