Lyskesmerter!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.821 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

sonja1

Er der nogen som har haft grimme lyskesmerter her sidst i graviditeten?
Jeg føler der er ved at gå krampe i lysken hver gang jeg skal gå.
Det er min 4. graviditet og det har jeg ikke prøvet før.
Måske veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

quity

Jeg har gået med bækkenløsning i ca 3 måneder og i en periode havde jeg så stærke smerter fra lysken at jeg stort set ik kunne gå. En aften måtte jeg opgive at komme på badeværelset. Min fys troede det kom fra hvad hun kaldte for mørbraden fordi barnet sad og klemte på den. Det gik over af sig selv,så det er kun bækkenløsningen igen.

Han du bækkenløsning ellers prøv at få det tjekket.

Anmeld

3. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

sonja1 skriver:

Er der nogen som har haft grimme lyskesmerter her sidst i graviditeten?
Jeg føler der er ved at gå krampe i lysken hver gang jeg skal gå.
Det er min 4. graviditet og det har jeg ikke prøvet før.
Måske veer?

jeg var gået i fødsel i uge 32 på den måde... det gjorde ondt når jeg skulle strække maven ud når man står op.ja faktisk gjorde det ondt hele tiden. jeg tog så på fg og jeg var i fødsel der... så det ku være at u også er ved at gå i fødsel..

uhhh det er spændene.. du må enlig skrive hva der sker, hvis det tager til...

held og lykke..

Anmeld

4. november 2009

sonja1

jeg fandt ud af, at det kom af at hun havde lagt sig meget dybt med hovedet, så jeg var ikke i fødsel. Men har født en dejlig på d. 26.10 og smerterne gik væk med det samme.

Anmeld

5. marts 2010

sonja1

sonja1 skriver:

jeg fandt ud af, at det kom af at hun havde lagt sig meget dybt med hovedet, så jeg var ikke i fødsel. Men har født en dejlig på d. 26.10 og smerterne gik væk med det samme.

Det samme her og fødte også på samme dato )

Anmeld

5. marts 2010

Dictes mor

Jeg har de samme smerter, og tænkte, at det nok var fordi hun står lavt og presser på, synes også det presser en del på skambenet, så i det hele taget er det bare ømt i maven og rundt omkring den Men jeg gætter, at det er meget normalt, og regner ikke med at hun kommer førend om et par uger eller tre

camilla 37+4

Anmeld

5. marts 2010

sonja1

Majastina skriver:

Jeg har de samme smerter, og tænkte, at det nok var fordi hun står lavt og presser på, synes også det presser en del på skambenet, så i det hele taget er det bare ømt i maven og rundt omkring den Men jeg gætter, at det er meget normalt, og regner ikke med at hun kommer førend om et par uger eller tre

camilla 37+4

Jeg gik også i mange uger med de smerter og trykken..

Min jdm mente bestemt at hun ville komme lidt før fordi hun var så langt nede, men nej kun kom til tiden og det er nu også det bedste )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.