Cyklus på over 40 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. februar 2017

Anonym trådstarter

Ja min mens er ikke kommet og det skulle  den ha været den 4 feb ? Hvad gør jeg. Det er 8 dage siden de skulle ha kommet min cyklus er på 40 dage idag. Men mens kommer ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

Anonym trådstarter

Hjælp 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Ja min mens er ikke kommet og det skulle  den ha været den 4 feb ? Hvad gør jeg. Det er 8 dage siden de skulle ha kommet min cyklus er på 40 dage idag. Men mens kommer ikke 

Der er ikke så meget at gøre andet end at vente og teste for graviditet regelmæssigt indtil den kommer el. du får en positiv test. Det er helt normalt at springe en cyklus over el. at ægløsningen forskubbes.

Anmeld Citér

12. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Jeg har normalt en cyklus på 36, men i efteråret havde jeg en på 72, uden grund  bare tag det roligt, det kommer 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Der er ikke så meget at gøre andet end at vente og teste for graviditet regelmæssigt indtil den kommer el. du får en positiv test. Det er helt normalt at springe en cyklus over el. at ægløsningen forskubbes.

Ok det jeg glad for at høre. Bliver helt nervøs når den ikke kommer men må bare vente 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.