Hvilket navn skal jeg vælge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2017

Ciss

Capella har jeg ikke hørt før  men det kan jeg egentlig godt lide. Det eneste er, at det nok er sådan et navn, hun altid kommer til at måtte stave, fordi folk det ikke er vant til det. 

Ellers er Alba pænt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

frkchili

Jeg kan bedst lide Alba. Har aldrig kunnet fordrage navnet Smilla, og Chanel virker meget søgt.. Amira er jo arabisk, så tror ikke jeg ville syntes at det passede supergodt til en fuldstændig etnisk dansk pige. Men nu ved jeg jo ikke noget om din datters ophav. Synes egentlig også det der med navne er svært indtil ungen er født, så du kan jo udvælge nogle stykker og holde dem åbne indtil du har fået hende i dine arme 

Anmeld Citér

12. februar 2017

sol_og_sommer_<3

Anonym skriver:

Hej girls, har nogle navne i hovedet om hvad min datter skal hedde.. Men er ved virkelig bare slet ikke hvilket fantastiske navn jeg skal vælge... Så håber på lidt hjælp

Smilla
Capella
Chanel
Gabbi
Alba
Amira

Capella har jeg ikke hørt før, det er på en måde meget sødt  ellers alba 

Anmeld Citér

12. februar 2017

MetteT

Smilla eller alba

Anmeld Citér

12. februar 2017

Bb2015

Smilla eller Alba 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Hej girls, har nogle navne i hovedet om hvad min datter skal hedde.. Men er ved virkelig bare slet ikke hvilket fantastiske navn jeg skal vælge... Så håber på lidt hjælp

Smilla
Capella
Chanel
Gabbi
Alba
Amira

Hvad hedder mor og far? Og evt søskende?  Synes det kommer meget an på det, ift hvad der passer sammen 

Anmeld Citér

12. februar 2017

Venterpålillesøster

Alba eller Smilla 

Anmeld Citér

13. februar 2017

lineog4

Anonym skriver:

Smilla
Capella
Chanel
Gabbi
Alba
Amira

Skal lige skrive med det samme ingen af navnene er dem jeg selv ville vælge, men synes nogle af dem er søde. For mig handler navne om associationer, hvad tænker jeg når hører dem, så her er mine tanker:

Smilla: smillas fornemmelser for sne, et modenavn. 

Capella: jeg tænker straks acapella. Jeg ser slet ikke en pige foran mig, men en sang gruppe der ikke var så opfindsomme

Chanel: jeg ser en lille hund med en ejer der har fine tasker at bære den i

Gabbi: er der en tegneseriefigur, eller er det fra Harry Potter? 

Alba: en stille pige, men også en pige der ved hvad hun vil. Ikke en prinsessepige.

Amira: en lidt mørk udgave, igen ikke en prinsessepige men heller ikke en vild drengepige. 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Lunae

Anonym skriver:

Smilla
Capella
Chanel
Gabbi
Alba
Amira

Jeg kan bedst lide Alba eller Smilla.

Anmeld Citér

13. februar 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Smilla
Capella
Chanel
Gabbi
Alba
Amira

Helt klart Smilla, hvis jeg skulle vælge i mellem dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.