Hvilken er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken en er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

858 visninger
4 svar
1 synes godt om
12. februar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg er ved at lave en "plakat" til en historie på en onlineside, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig for hvilken jeg synes er bedst. Hvad synes I?

Kort om historien; Hovedpersonen er varulv (deraf ulven) og hun møder en gruppe drenge der er en speciel slags vampyrer med store sorte vinger, men dette finder hun først ud af senere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ms.Momo skriver:

jeg er ved at lave en "plakat" til en historie på en onlineside, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig for hvilken jeg synes er bedst. Hvad synes I?

Kort om historien; Hovedpersonen er varulv (deraf ulven) og hun møder en gruppe drenge der er en speciel slags vampyrer med store sorte vinger, men dette finder hun først ud af senere.

Jeg kan bedst lide den med mennesker.

Syntes den med vinger forsvinder lidt i en mørk baggrund. Og ender med at se lidtforkert ud når de er så langt nede på plakaten.

Anmeld Citér

12. februar 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hannetheis skriver:

Jeg kan bedst lide den med mennesker.

Syntes den med vinger forsvinder lidt i en mørk baggrund. Og ender med at se lidtforkert ud når de er så langt nede på plakaten.

Den med mennesker vil jeg dog se om du ikke kan få træerne til at passe bedre sammen så det ikke ligner at billedet er 2 dele men et helt billede.

Anmeld Citér

12. februar 2017

Carina:-)

Jeg synes den øverste er bedst men tænker også at du skal prøve at få det til at passe bedre sammen så det ikke ligner 2 billeder . 

Anmeld Citér

12. februar 2017

MorTilN

Den øverste passer bedst til historien men den nederste passer bedst sammen farvemæssigt.

Vis du kan ville jeg synes du skal prøve at gøre så den øverste passer bedre sammen farvemæssigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.