Hvad giver i om måneden for jeres bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2017

Guldbei

Vi har en ford focus stationcar fra 2015 til 210.000 med 20% i udbetaling, hvor vi betaler 2750 kr. om måneden i 6 år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2017

Bønnespire

Vi har købt en Renault clio stationcar og giver 1200kr om måneden i 6 år, det er et billån i banken vi har fået vi lagde ingen udbetaling.

Anmeld Citér

11. februar 2017

Bananaalice

Volkswagen Up, købt sidste sommer.

Lånt gennem banken, 2044kr. i måneden på 5 år.

Udbetaling: 25.000

Grøn afgift 310kr halvårlig, 

Frivillig serviceaftale på 200kr. i måneden ved volkswagen

Anmeld Citér

12. februar 2017

Mamalou

ModerNatur skriver:

Jeg synes det er en super fin løsning. 

Beholder i bilen efter den er betalt ud, eller vil i så have en ny når de 7 år er gået?

Det synes vi også  

Jeg tror, at bilen er skiftet inden de 7 år er gået. I hvert fald hvis det står til min kæreste

Anmeld Citér

12. februar 2017

God-mor

ModerNatur skriver:

Hej baby-brugere!

vores skønne Citroën C5 stationcar har aftjent sin værnepligt så godt og grundigt, og vi vil nu ud og have en anden bil. Det er en stor beslutning da vi har haft 0 udgifter til bil da min mand laver alt selv på bilen, og vi købte den kontant i 2011. 

Vi har udset os en Renault Captur, og nu skal vi have de sidste brikker på plads mht finansiering.

vi har til udbetalingen selv på opsparingen, men skal låne de resterende selv. Pt ligner det noget der hedder 3.000kr/måneden i 5 år med fast rente. 

Vi er bange for at overse billigere finansieringsmuligheder så derfor; 

hvilken bil har i? Hvilken type lån og hvilken ydelse? 

Kom gerne med input! 

Vi har en Skoda Fabia Combi greenline, som vi købte fabriksny i februar 14. Vi gav omkring 210.000 og lagde selv 50.000 i udbetaling. Vi afdrager 2400 om måneden på den, og skylder omkring 80.000 på den i dag. Vores rente er 1,9 og igennem Santander

Anmeld Citér

13. februar 2017

Bebsen

Hej baby-brugere!

vores skønne Citroën C5 stationcar har aftjent sin værnepligt så godt og grundigt, og vi vil nu ud og have en anden bil. Det er en stor beslutning da vi har haft 0 udgifter til bil da min mand laver alt selv på bilen, og vi købte den kontant i 2011. 

Vi har udset os en Renault Captur, og nu skal vi have de sidste brikker på plads mht finansiering.

vi har til udbetalingen selv på opsparingen, men skal låne de resterende selv. Pt ligner det noget der hedder 3.000kr/måneden i 5 år med fast rente. 

Vi er bange for at overse billigere finansieringsmuligheder så derfor; 

hvilken bil har i? Hvilken type lån og hvilken ydelse? 

Kom gerne med input! 

Jeg betaler 810 i afdrag om måneden på min Hyundai i10, gennem Santander. Lagde selv 20% i udbetaling  

Det er os et 7 års lån og jeg regner med at beholde bilen i alle årene - er virkelig glad for den  

Den koster ca 700 i grøn afgift om året(vist nok) og jeg giver 4500 i kasko. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.