ÆO med fryseæg d. 10.02.17. Nogle der vil "følges"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2017

Kris!

Hej Hej

Jeg har netop får lagt fryseæg op i dag. Er der nogle der er samme sted i processen og vil "følges" og erfaringsudvikle?  Held og lykke til alle 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2017

tweety2060

Jeg er ikke selv ruger men  for dig 

Anmeld Citér

11. februar 2017

C85

Jeg er ikke helt samme sted som dig, endnu (forhåbentlig). Jeg har lige været til ægudtagning i dag, de skal dyrkes til blastocystæg, så hvis alt går som det skal, skal jeg have lagt et tilbage på torsdag.  Hvornår har du testdag? 

Anmeld Citér

11. februar 2017

SS82

Er ikke helt samme sted men tæt på. Jeg fik sat et friskt æg op d. 7/2. 

Er dog lidt errvøs for at der er noglige tegn. Har en del murren i underlivet idag og da jeg lagde lutinus op tilmorgen begyndte jeg efterfølgende at bløde lidt. Dog er der stoppet igen - men har følelsen af at mens kommer��.  Skal have taget blodprøve på fredag ��

Anmeld Citér

17. februar 2017

MissMilan

Hejsa :-)

jeg fik sat et blastocyst fryseæg op i onsdags d. 15/2 og har blodprøve d. 1/3. 

Jeg vil gerne følges 

Anmeld Citér

18. februar 2017

C85

Jeg fik sat et frisk blastocyst æg op i torsdags, jeg har tid til bp d. 27.2  Jeg vil gerne følges, selvom det ikke er fryseæg. 

Har I nogle symptomer? Altså jer der har fået lagt op lidt tidligere end mig..

Anmeld Citér

18. februar 2017

Musen85

Jeg fik lagt æg op sidste fredag og har blodprøve på tirsdag 

Anmeld Citér

18. februar 2017

MissMilan

C85 skriver:

Jeg fik sat et frisk blastocyst æg op i torsdags, jeg har tid til bp d. 27.2  Jeg vil gerne følges, selvom det ikke er fryseæg. 

Har I nogle symptomer? Altså jer der har fået lagt op lidt tidligere end mig..

Altså jeg har haft lidt niven og jag, kvalme og træthed. Men tror nærmere at det er lutinus der giver mig det. For har jo kun lige fået sat ægget op for 4 dage siden.

men Gud hvor bliver man skør i bolden af at mærke efter  og vente på bp

Anmeld Citér

18. februar 2017

C85

MissMilan skriver:

Altså jeg har haft lidt niven og jag, kvalme og træthed. Men tror nærmere at det er lutinus der giver mig det. For har jo kun lige fået sat ægget op for 4 dage siden.

men Gud hvor bliver man skør i bolden af at mærke efter  og vente på bp

Jeg har det på præcis samme måde! Har også haft ømme bryster den sidste uge til halvanden. Måtte ind og læse på bivirkninger, og kunne se at alle symptomerne kunne være fra Lutinus.

Ja man kan blive skør af det, men har lært gennem iui-forsøgene, at jeg slet ikke kan stole på min krop i sådanne situationer. Glæder mig bare til bp OG til at jeg skal stoppe med Lutinus, for det har jeg det slet ikke fedt med! Ville meget hellere bare stikke mig i maven. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.