Kreativ hygge Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.686 visninger
13 svar
3 synes godt om
10. februar 2017

Anne-mor

Hej alle

Jeg elsker at være kreativ og særligt noget kreativt til min datter på 1 år. Det kunne være dejligt at mødes omkring det sammen med andre!

Jeg bor i Aalborg og er 31. Hvis det har din interesse, så giv endelig lyd ��

Hilsner fra Anne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2017

Nel

Det lyder så hyggeligt og godt initiativ. Jeg var bestemt med på det, hvis ikke jeg boede i København. Kan intet kreativt (udover en smule tegneri) men ville tilgengæld super gerne lære noget

Anmeld Citér

11. februar 2017

Anne-mor

Det er ærgerligt at afstanden forhindrer det. Men du må da have lavet et opslag lidt KBH 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Kaffekop

Jeg bor i Aalborg og strikker alt hvad der strikkes kan har faktisk så sent som igår overvejet at lave sådan en kreativ gruppe!

Anmeld Citér

11. februar 2017

Kaffekop

Jeg er forresten 27, har en datter på 2 og en på vej

Anmeld Citér

11. februar 2017

Anne-mor

Kaffekop skriver:

Jeg er forresten 27, har en datter på 2 og en på vej

Jeg stikker for det meste, men hækler også lidt. Og så har jeg en forventning om at lære at sy  

Jeg er i hvert fald frisk på en krea/strikkeklub  det kan jo være at andre er friske også.

Så er det jo også nemt at finde på strikkeprojekter med en lille ny på vej 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Kaffekop

Anne-mor skriver:

Jeg stikker for det meste, men hækler også lidt. Og så har jeg en forventning om at lære at sy  

Jeg er i hvert fald frisk på en krea/strikkeklub  det kan jo være at andre er friske også.

Så er det jo også nemt at finde på strikkeprojekter med en lille ny på vej 

Hækler også  har faktisk fået mig en symaskine fordi jeg selv gerne vil lære at sy! Kan kun bruge den til husbehov  men det er bare som om jeg aldrig kommer igang, måske det kunne være godt at lære det sammen 

Anmeld Citér

11. februar 2017

Anne-mor

Kaffekop skriver:

Hækler også  har faktisk fået mig en symaskine fordi jeg selv gerne vil lære at sy! Kan kun bruge den til husbehov  men det er bare som om jeg aldrig kommer igang, måske det kunne være godt at lære det sammen 

Hehe, det er sjovt  du siger det. Jeg købte en symaskine i sommers men det er ikke lige gået så tjent med at få lavet noget  jeg skal forsøge med et skørt til min datter til fastelavn, så det er jeg noget spændt på!

Så det må vi fint hjælpe hinanden med at optimere 

Jeg har faktisk tilmeldt mig et 1 dags kursus ved FOF hvor der er fokus på syning af børnetøj. Det er for både begyndere og øvede    http://www.fof.dk/aalborg/Kursusoversigt/kreativ-fritid/syning/Kopi%20af%20sy-dit-eget-boernetoej-og-sengetoej?id=17105211 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Anne-mor

De afholder også strikke/hæklecafe i en butik i vestbyen, men der er det blandede aldersgrupper. Kunne du være interesseret i det eller måske bare at vi mødes et andet sted? 

Man kunne også oprette en Facebook-gruppe og dele den, så andre kan joine 

Anmeld Citér

13. februar 2017

Kaffekop

Anne-mor skriver:

De afholder også strikke/hæklecafe i en butik i vestbyen, men der er det blandede aldersgrupper. Kunne du være interesseret i det eller måske bare at vi mødes et andet sted? 

Man kunne også oprette en Facebook-gruppe og dele den, så andre kan joine 

Ja det kunne være super hyggeligt! Kan du ikke sende mig en privat besked med dit nr?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.