Lige et spørgsmål om de der bleer:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.672 visninger
24 svar
12 synes godt om
10. februar 2017

Christina R

Hejsa. 

Dette er mit første indlæg herinde. 

Jeg er lige blevet mor for første gang her den 4. Januar til den dejligste lille pige og alt går så fint Jeg kunne dog godt tænke mig at høre om i har oplevet at nogle bleer godt kan afgive en sur lugt/parfume lugt selvom at baby ikke har tisset i dem? Har oplevet det ved bla. Libero. Lillepigen lugter ikke surt når jeg skifter hende, så tænker det må være de bleer. Nogle andre der har oplevet noget lignende?og evt har gode erfaringer med andre bleer?

Fortsat god aften

Mvh den nybagte mor

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. februar 2017

A-1995

Slet ikke.. vi bruger kun libero og har aldrig oplevet det du skriver der. 

Til gengæld er Pampers fyldt med farve og parfume- dem ville jeg aldrig købe..

Anmeld Citér

10. februar 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Vi brugte libero til nr 1 og 2 bleer men vil klart anbefale rama 1000 bleer de er rigtig gode 

De har næsten lige lavet deres nr 2 ble bedrer ellers har den været en smule stiv i det 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Aristocats

Har du overvejet stofbleer?

Anmeld Citér

10. februar 2017

Christina R

A-1995 skriver:

Slet ikke.. vi bruger kun libero og har aldrig oplevet det du skriver der. 

Til gengæld er Pampers fyldt med farve og parfume- dem ville jeg aldrig købe..

Ok syntes bare det underligt

Anmeld Citér

10. februar 2017

Christina R

Aristocats skriver:

Har du overvejet stofbleer?

Ikke rigtigt, men det nok fordi jeg tænker at det er alt for besværligt?

Anmeld Citér

10. februar 2017

Lisette W

Profilbillede for Lisette W
Christina R skriver:

Hejsa. 

Jeg er lige blevet mor for første gang her den 4. Januar til den dejligste lille pige og alt går så fint Jeg kunne dog godt tænke mig at høre om i har oplevet at nogle bleer godt kan afgive en sur lugt/parfume lugt selvom at baby ikke har tisset i dem? Har oplevet det ved bla. Libero. Lillepigen lugter ikke surt når jeg skifter hende, så tænker det må være de bleer. Nogle andre der har oplevet noget lignende?og evt har gode erfaringer med andre bleer?

Fortsat god aften

Mvh den nybagte mor

Ja det oplevede vi også med libero. Vi gik over til reparation 1000 og dem er vi super glad for

Anmeld Citér

10. februar 2017

(august)

Profilbillede for (august)

Vi har kun oplevet ræve røde numser ved libero og dem fra Aldi, så vi skiftede til Pampers og har så brugt det til alle tre lige siden. 

Det er meget afhængig af hvordan ens eget barn reagerer på de forskellige typer. 

Vores har åbenbart haft et eller andet med libero, for hvis vi har haft lånt en ble, så er de blevet røde med det samme. 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Mullesmith

Profilbillede for Mullesmith
Christina R skriver:

Hejsa. 

Fortsat god aften

Mvh den nybagte mor

Vil anbefale Aldi bleer, de er rigtig gode.

Anmeld Citér

10. februar 2017

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Det er alle engangsbleer der har sådan en duft. Vi har selv brugt stofbleer (du kan få nogle fanzy nogle med knapper eller Velcro) og det er ikke mere besværligt en at sætte en kogevask over hver 3. Dag. Dog kan man godt opgive tankerne med at give de små cowboybukser på. De fylder en del mere. Til gengæld har vi aldrig oplevet at han har tisset igennem som vi nogle gange har når vi har brugt engangsbleer. En anden fordel er at de kan mærke når de tisser og derfor ofte bliver renlige tidligere. Og så oplever vi aldrig røde numser her hjemme. 

Men der er flere forskellige slags. 

Vi har brugt nogle hvor de har en stofble, og så en ble udenpå hvor det ikke kan løbe igennem. 

De kan også købe nogle all in one som har samlet dem så det er ligesom hvis du giver en almindelig ble på. Dog tager den længere tid om at tørre og har hørt fra en del at du skal have mange hvis man tørre uden tørretumbler. 

Og man kan få nogle risindlæg så man lynhurtigt kan fjerne bummelum der kan skylles ud i toilettet. �� 

Dog er det nemmere med papir bleer hvis man skal være ude i længere tid af gangen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.