Skønhedsoperationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2017

Anonym trådstarter

Et følsomt emne..
Jeg er ikke glad for mine bryster. De er faktisk ikke-eksisterende. Jeg må erkende, at det påvirker mit liv på mange måder, da jeg føler mig usexet og jeg ikke kan passe de mindste bh'er, så jeg sommetider skal tænke over hvordan jeg står - så man ikke kan glo lige ned 
Er der nogen herinde som har fået bryst implantater før en graviditet? 
Jeg vil så gerne vide hvordan jeres bryster ser ud efter man har ammet. Har de ændret sig meget?
Er du glad for det valg du tog? - eller fortryder du at du ikke ventede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2017

Anonym

Keg fik mine lavet efter mit 1 barn. 

Jeg havde det på samme måde som dig.

Efterfølgende har jeg ammet 3 børn mere uden nogle problemer.

Inplantatet skal bare ligges under brystmusklen kanan godt amme fik jeg at vide

De er stadig pæne. Faktisk syndes jeg de er pænere nu end da jeg lige fik dem lavet.

Go for it. Jeg er så super glad for mine!

Anmeld Citér

9. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

De er stadig pæne. Faktisk syndes jeg de er pænere nu end da jeg lige fik dem lavet.

Det lyder super fint! Jeg ville også helst have det under musklen så jeg kan amme. 
Må jeg spørger hvornår du fik dem lavet og hvor længe der så gik før du fik et barn? 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det lyder super fint! Jeg ville også helst have det under musklen så jeg kan amme. 
Må jeg spørger hvornår du fik dem lavet og hvor længe der så gik før du fik et barn? 

Ham jeg fik dem lavet hos er desværre gået på pension for en del år siden  

Der gik 4 år før jeg fik næste barn

Anmeld Citér

9. februar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Vil vildt gerne have lavet mine også. 

Min største frygt for det er kapseldannelse. Det er det eneste der holder mig tilbage. Udover det økonomiske aspekt selvfølgelig :-p

Anmeld Citér

10. februar 2017

Liv_86

Jeg fik lavet mine efter første graviditet og amning. Vsr rigtig glad for det. 

Nu har jeg lige født to dejlige drenge og i den her graviditet har mine bryster altså bevæget sig lidt nedad. Så når jeg er færdig med at amme skal jeg hel sikkert have lavet et brystløft. Og det skulle jeg også hvis jeg ikke ammede. 

Det er ikke kun amning der ændre brysterne men også graviditet og selvfølgelig tiden/alderen

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym

Jeg har fået løft plus implantater 4 år efter første barn- 4 år senere barn nr 2 som jeg stadig ammer. Vægtøgning og amning/graviditet har gjort de "nye" bryster ikke er kønne mere.. de var flotte de første par år.. men pyt. Det var det hele værd. De hænger stadig ikke og de fylder fint bh ud og jeg har indtil videre ammet 15 mdr med dem! Og de gav mig modet til at finde en ny kæreste efter den første. Jeg følte jeg hvde verdens grimmeste bryster før.. nu har jeg mine drømmebørn og mand og er ligeglad med mine brySter:-) 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Carina:-)

Jeg har fået fjernet maveskind og det næste er at få lavet mine bryster.

Jeg overvejer også et numeseløft men nu må vi se. 

Jeg gik i mødregrp med en der ikke kunne amme pga bryst operation ,men tænker hun bare har været uheldig for har da læst det godt kan lade sig gøre .

Jeg ville personligt vente med tanke på at både graviditet og amning ændre brystvævet og så risikerer du at det er spildt arbejde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.