Svært ved at falde i søvm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. februar 2017

debattør-38337

Hvordan f..... får jeg mit barn til at sove? Er træt af at det skal tage 1 -1.30 time at putte, vi starter med at læse/kigge bog og høre lidt musik, efter 15 min ca putter vi i seng skulle lys, musikken kører stadig men mere dæmpet, siger godnat og sætter mig i stolen. Efter 15 min begynder han at plage om at komme op og sidde ved mig.... og sådan fortsætter han til jeg overgiver mig eller går og far tager over.....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2017

anonym12

Han har måske brug for trygheden? 

Her læser vi bog, og så putter vi (og ammer lidt, hvis far ikke putter) og så lægger han hovedet ind til mig og falder i søvn. Han tumler af og til lidt rundt i sengen, men hvis han er træt er det ikke så meget. Hvis han er træt, så tager det ca 20 min vil jeg tro. Han er 15 mdr.

Anmeld Citér

9. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Hvor gammel er han?

det er helt normalt at de omkring 2 år plus/minus er lang tid om at falde i søvn. De skal bearbejde en masse indtryk

hvis det hjælper at ligge med ham så ville jeg gøre det. Har du prøvet at putte lidt senere måske han ikke er træt. 

Mit bedste råd er ihvertfald at undgå at lave det til en kamp som bare er frustrerende. Nyd at ligge sammen og slappe af

Anmeld Citér

9. februar 2017

Skouboe

Hvad sker der, hvis du, når du når til at sætte dig i stolen, siger godnat og forlader rummet?

Nogle børn har svært ved at sove, når mor er lige der - så er det jo sjovere at være sammen med mor end at sove. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.