Hvilken fiskeolie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bedste fiskeolie til gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.920 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg var i tvivl om hvor denne tråd skulle hen, men jeg håber at I skønne mennesker kan hjælpe med nogen gode råd til hvilken fiskeolie jeg skal tage.

Jeg spiser ikke fisk da jeg ikke kan fordrage smagen. Jeg har fået at vide af læge at jeg ikke må spise større mængder af tun og makrel da de indeholder for mange tungmetaller. Tun og makrel er er den eneste form for fisk jeg rigtigt kan spise.

Jeg søger derfor en god fiskeolie til gravide. 

Jeg vil gerne tage fiskeolie da jeg har problemer med mine led, og så føler jeg at det er det rette for mig specielt under graviditeten. 

Jeg har fundet nogen og hvis i kender dem må I meget gerne stemme, hvis I kender et mærke jeg ikke har fået skrevet på som I synes er bedst må I meget gerne kommentere.

Måske kan det hjælpe andre gravide eller søgende som er nysgerrige om hvilken fiskeolie de kan tage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

modesty

Anonym skriver:

Jeg var i tvivl om hvor denne tråd skulle hen, men jeg håber at I skønne mennesker kan hjælpe med nogen gode råd til hvilken fiskeolie jeg skal tage.

Jeg spiser ikke fisk da jeg ikke kan fordrage smagen. Jeg har fået at vide af læge at jeg ikke må spise større mængder af tun og makrel da de indeholder for mange tungmetaller. Tun og makrel er er den eneste form for fisk jeg rigtigt kan spise.

Jeg søger derfor en god fiskeolie til gravide. 

Jeg vil gerne tage fiskeolie da jeg har problemer med mine led, og så føler jeg at det er det rette for mig specielt under graviditeten. 

Jeg har fundet nogen og hvis i kender dem må I meget gerne stemme, hvis I kender et mærke jeg ikke har fået skrevet på som I synes er bedst må I meget gerne kommentere.

Måske kan det hjælpe andre gravide eller søgende som er nysgerrige om hvilken fiskeolie de kan tage 

Jeg læste en test i en avis for nogle år siden hvor Matas vandt over de dyrere mærker ift. mængden og forholdet mellem de forskellige omega syrer. Så jeg bruger Matas'. 

Anmeld Citér

8. februar 2017

"Anarkisten"

Umiddelbart, så ville Apovit GraviOmega jo være oplagt efter som den er "lavet" til de gravide. Dog har jeg stemt Apovit Omega, da der er mere omega3 i den. Hvis du slet ikke får fisk ellers, så ville jeg tage den.  Når dét så er sagt, så kommer det også lidt an på hvad du er ude efter. Er det i forbindelse med graviditeten, så ville jeg tage Apovit Omega, men er det pga ledproblemer, så laver Pikasol en variant med ingefær, som også er god til de der led 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Babilooo

Jeg har gået hos en akupunktør der sværgede til eskimo. Men det er vist også i den dyre end- men skulle være det reneste.

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym trådstarter

Efter at have undersøgt og tjekket priser, indhold og mængder har jeg fundet frem til at jeg personligt vælger Pikasol Premium, den er på tilbud til 149 kr. for 200 stk. så det er den jeg har valgt at købe. 

Mit endelige valg kom ned til Pikasol Premium eller MyProtein Omega Balance, da de har den højeste mængde af EPA og DHA i hver kapsel og så skulle de hverken lugte eller smage af noget. De er også utrolig rene og så behøver jeg kun tage én pille om dagen, det er nu meget rart.

Jeg håber at der er nogen andre der kan bruge tråden til at finde netop den fiskeolie de gerne vil bruge. 

Mange tak 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi bruger kun fiskeolie herhjemme fra Nordic naturals (arctic Cod liver Oil) den er ikke harsk (totox niveau på 7.0, hvilket er ret lavt i forhold til andre producenter), produceret i Norge og det den mest bæredygtige og rene på markedet (ikke kunstigt tilsat vitaminer). I hvert fald da jeg undersøgte markedet sidst. Vi brugte den flydende til vores søn da han begyndte på mad og senere overgik vi til kapsler. Og det bedste af det hele, ingen dårlig fiskeolie bøvser bagefter vi har spist dem  

Anmeld Citér

8. februar 2017

Tulle28

Pure Pharma! Den giver ikke sure opstød og dufter lidt af blomster. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.