Ting fra wish kemiske stoffer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2017

Førstegangsmor-88

Er i gang med at lave børneværelset og synes der mangler noget personligt. Har kigget lidt på Wallstickers men synes de er så dyre. Ved man kan få de samme på wish til ingen penge. Men ved alt det bras der bliver lavet i Kina osv er fyldt med kemi. Ved bare ikke om det gør en forskel når det er noget som skal hænge på væggen og aldrig bliver rørt af baby.. Ved I om der damper kemiske stoffer ud af dem eller om det er okay at hænge op?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2017

Zelinasmor

Førstegangsmor-88 skriver:

Er i gang med at lave børneværelset og synes der mangler noget personligt. Har kigget lidt på Wallstickers men synes de er så dyre. Ved man kan få de samme på wish til ingen penge. Men ved alt det bras der bliver lavet i Kina osv er fyldt med kemi. Ved bare ikke om det gør en forskel når det er noget som skal hænge på væggen og aldrig bliver rørt af baby.. Ved I om der damper kemiske stoffer ud af dem eller om det er okay at hænge op?

Det er præcis de samme som bliver solgt i diverse butikker herhjemme som spot varer. Det meste herhjemme er lavet i Kina og er fragtet herover. Selv meget af det tøj vi går i. Så ville roligt købe dem.

Jeg ville holde mig fra sutter, Makeup og andet til ansigt og til at have i munden fordi de har andre regler for de ting derovre 

Anmeld Citér

8. februar 2017

Førstegangsmor-88

Zelinasmor skriver:

Det er præcis de samme som bliver solgt i diverse butikker herhjemme som spot varer. Det meste herhjemme er lavet i Kina og er fragtet herover. Selv meget af det tøj vi går i. Så ville roligt købe dem.

Jeg ville holde mig fra sutter, Makeup og andet til ansigt og til at have i munden fordi de har andre regler for de ting derovre 

Ja jeg har nemlig også godt se flere ting på wish som er identiske med de ting man nogengange kan købe i netto osv.. Er bare så bange for den udgiver skadelige stoffer som gør min baby syg 

Anmeld Citér

9. februar 2017

Newsence

Vi har købt meget på wish og tit kommer det endda i emballage som er magen til dem i butikkerne.. blot husk at du betaler told for leverancer over 80kr.. og det kan godt blive dyrt.. men koster det under 80 kr er det told og momsfrit.. 

http://www.toldpriser.dk/toldberegner På denne side kan du beregne det selv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.