Vuggestue på amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2017

Førstegangsmor-88

Jeg står og skal føde når som helst men har ik rigtig fundet ud af hvor han skal starte i vuggestue. Nogle der kan anbefale et super godt sted i Tårnby/Dragør. 

Ønsker helst en lille institution men må gerne være en integreret hvis stedet er godt opdelt og stadig føles lille

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

Anonym

Førstegangsmor-88 skriver:

Jeg står og skal føde når som helst men har ik rigtig fundet ud af hvor han skal starte i vuggestue. Nogle der kan anbefale et super godt sted i Tårnby/Dragør. 

Ønsker helst en lille institution men må gerne være en integreret hvis stedet er godt opdelt og stadig føles lille

Hej, jeg besvarer lige anonymt, da jeg venter nr 2 og ikke skal genkendes af kollegaer endnu.

Må jeg spørge om du har overvejet dagpleje?

knus

Anmeld Citér

8. februar 2017

Førstegangsmor-88

Anonym skriver:

Hej, jeg besvarer lige anonymt, da jeg venter nr 2 og ikke skal genkendes af kollegaer endnu.

Må jeg spørge om du har overvejet dagpleje?

knus

• Det har jeg absolut ikke lyst til da har haft/hørt en masse dårlige erfaringer Om dem. Jeg foretrækker klart vuggestue ☺️

Anmeld Citér

8. februar 2017

Anonym

Førstegangsmor-88 skriver:

• Det har jeg absolut ikke lyst til da har haft/hørt en masse dårlige erfaringer Om dem. Jeg foretrækker klart vuggestue ☺️

Okay, det var bare om du havde det med i dine overvejelser når nu du ønskede et lille sted :-)

Jeg har hørt rigtig godt om en flerbørnsdagpleje på Amager. Der er de 3 voksne og 8 børn. Jeg kan godt høre min kollega, veninde og kammerat hvad stedet hed? De har nemlig uafhængigt af hinanden og med flere års mellemrum snakket MEGET varmt om stedet :-)

Jeg har en dagplejer bosat i Tårnby, som er udd pædagog og som jeg er meget meget glad for :-)

knus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.