Citat/digt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
9 svar
3 synes godt om
7. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg har ledt efter et citat eller lille digt til min søn 

Han skal i pleje (frivilligt) og jeg vil godt have lavet en plakat (de der a4 ark til at sætte i billede remme) som beskriver vores kærlighed til ham og samtidig fortæller at vi altid er her for ham, uden det skal være alt forsørgligt. 

Og måske også fortæller at vi elsker ham som den dreng han er.

Men jeg syntes ikke jeg kan finde det jeg syntes er helt rigtig.

Jeg er anonym da jeg kender nogen herinde og der ikke er særlig  mange der ved det endnu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

frkchili

Anonym skriver:

Han skal i pleje (frivilligt) og jeg vil godt have lavet en plakat (de der a4 ark til at sætte i billede remme) som beskriver vores kærlighed til ham og samtidig fortæller at vi altid er her for ham, uden det skal være alt forsørgligt. 

Jeg er anonym da jeg kender nogen herinde og der ikke er særlig  mange der ved det endnu.

Hvad med at skrive et lille digt selv? Da min niece skulle døbes ville jeg også finde et digt at skrive ind i kortet til hende, men da jeg ikke kunne finde noget, jeg syntes passede ind, skrev jeg bare et selv. Og det blev sgu meget godt 

Anmeld Citér

7. februar 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Når det nu er et budskab til ham, vil det være ret væsentligt, at han forstår det, så jeg mangler at kende hans alder for evt. at kunne hjælpe. Det nytter jo ikke med en længere tekst på engelsk, fx, hvis han er fire. 

Anmeld Citér

7. februar 2017

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Hvad med at skrive et lille digt selv? Da min niece skulle døbes ville jeg også finde et digt at skrive ind i kortet til hende, men da jeg ikke kunne finde noget, jeg syntes passede ind, skrev jeg bare et selv. Og det blev sgu meget godt 

Jeg kan ikke selv skrive sådan noget

Anmeld Citér

7. februar 2017

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Når det nu er et budskab til ham, vil det være ret væsentligt, at han forstår det, så jeg mangler at kende hans alder for evt. at kunne hjælpe. Det nytter jo ikke med en længere tekst på engelsk, fx, hvis han er fire. 

Han er 10 men letter mental retarderet så han er nok ca omkring 4år alderen i gennemsnit.

Så engelsk er ikke så godt

Anmeld Citér

7. februar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

vi elsker dig helt op til månen og tilbage igen.....

Anmeld Citér

8. februar 2017

Jems

Hvad med en stykke af tarzan sange du er i mit hjerteslag.

http://lyricstranslate.com/en/disney-soundtrack-du-mit-hjerteslag-youll-be-my-heart-lyrics.html

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

vi elsker dig helt op til månen og tilbage igen.....

Tak.

Anmeld Citér

10. februar 2017

Anonym trådstarter

Jems skriver:

Hvad med en stykke af tarzan sange du er i mit hjerteslag.

http://lyricstranslate.com/en/disney-soundtrack-du-mit-hjerteslag-youll-be-my-heart-lyrics.html

Tak det var en rigtig god idé 

Anmeld Citér

10. februar 2017

Tystys14

Anonym skriver:

"Hvis nogensinde der kommer en dag, hvor vi ikke er sammen…er der noget du altid skal huske på: Du er modigere end du tror, stærkere end du ser ud til, og klogere end du ved. Men den vigtigste ting er, selvom vi ikke er sammen…at jeg altid vil være hos dig" - Peter plys. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.