Gave til min chef (hjælp!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2017

Anonym trådstarter

Kære piger

Min chef har fået nyt arbejde og stopper desværre hos os  

Vi har arbejdet sammen i 10 år og jeg er så ked af at han stopper. Han er verdens bedste chef og har desuden også været en rigtig god ven, da jeg havde nogle hårde perioder i mit liv. 

Jeg vil gerne give ham en gave, men er på bar bund. 

Det må gerne være noget som han kan have som et minde om vores gode samarbejde. Altså ikke sådan noget som oplevelsesløsninger.

Nogle forslag? 

PS. Han er læge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2017

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Kære piger

Min chef har fået nyt arbejde og stopper desværre hos os  

Vi har arbejdet sammen i 10 år og jeg er så ked af at han stopper. Han er verdens bedste chef og har desuden også været en rigtig god ven, da jeg havde nogle hårde perioder i mit liv. 

Jeg vil gerne give ham en gave, men er på bar bund. 

Det må gerne være noget som han kan have som et minde om vores gode samarbejde. Altså ikke sådan noget som oplevelsesløsninger.

Nogle forslag? 

PS. Han er læge. 

Hvad med en glas vase indgraveret med motiv der passer på ham og evt datoen for hvornår han startede som chef og hvornår han stopper.

Eller hvis han har en speciel hobby eller er trænings freak kunne man bruge et motiv omkring det. Eller bare et citat på vasen om det at være chef og så navn (eller navne ) fra den afdeling han stopper fra.

Det er ikke ofte brugt det med glasgraverings gaver, men det er så flot og holder i alt evighed.

Anmeld Citér

7. februar 2017

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Hvad med en glas vase indgraveret med motiv der passer på ham og evt datoen for hvornår han startede som chef og hvornår han stopper.

Eller hvis han har en speciel hobby eller er trænings freak kunne man bruge et motiv omkring det. Eller bare et citat på vasen om det at være chef og så navn (eller navne ) fra den afdeling han stopper fra.

Det er ikke ofte brugt det med glasgraverings gaver, men det er så flot og holder i alt evighed.

Sikke et fint forslag. 

Mange tak  

Andre?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.