Flyt mellem via uddannelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. februar 2017

Anonym trådstarter

Jeg var så heldig at få plads på pædagog uddannelsen i Århus i ekstra optag i fredags og havde første dag idag.  Nu ser jeg så at Viborg har fået ledige pladser,  hvilket vil spare mig for 90 km kørsel om dagen 

Men kan man skifte skole når man er optaget? Det den samme uddannelse og jeg er jo li startet? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. februar 2017

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
Anonym skriver:

Jeg var så heldig at få plads på pædagog uddannelsen i Århus i ekstra optag i fredags og havde første dag idag.  Nu ser jeg så at Viborg har fået ledige pladser,  hvilket vil spare mig for 90 km kørsel om dagen 

Men kan man skifte skole når man er optaget? Det den samme uddannelse og jeg er jo li startet? 

Jeg mindes At man først kan flyttes efter førsteårs prøven.  Men måske jeg  Husker forkert 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg mindes At man først kan flyttes efter førsteårs prøven.  Men måske jeg  Husker forkert 

Tænkte nok der var et el andet, øv Viborg ikke havde lagt ledige pladser ud i torsdags ��

Anmeld Citér

6. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Altså hvis du har været der 1 dag ville jeg da ringe imorgen tidlig og høre af. Måske kan du stoppe og starte igen imorgen i Viborg. 

Det er gratis at forsøge og min erfaring er at det meste er muligt hvis man selv er proaktiv og høflig

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Altså hvis du har været der 1 dag ville jeg da ringe imorgen tidlig og høre af. Måske kan du stoppe og starte igen imorgen i Viborg. 

Det er gratis at forsøge og min erfaring er at det meste er muligt hvis man selv er proaktiv og høflig

Jeg har sendt ansøgningen med papir der står at jeg startede i Århus idag, også prøver eg at ringe imorgen tidlig.  

Jeg håber, det vil da spare mig så meget tid,  men mente nemlig også der var noget med flytning efter man er optaget 

Anmeld Citér

7. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Jeg har sendt ansøgningen med papir der står at jeg startede i Århus idag, også prøver eg at ringe imorgen tidlig.  

Jeg håber, det vil da spare mig så meget tid,  men mente nemlig også der var noget med flytning efter man er optaget 

Altså det virker komplet åndssvagt hvid man ikke kan. 

Da jeg læste havde jeg brug for at færdiggøre de sidste 2 år på et år. Da jeg snakkede med studievejledningen var det umuligt men jeg havde gjort mit forarbejde fremlagde en plan som de accepterede og det lykkedes selvom det aldrig var gjort før. 

Så jeg ville ringe eller endnu bedre møde op imorgen og komme med alternativet  fx forflytning eller stoppe og starte igen osv  

hvor der er vilje er der vej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+