Hej!
Min ældste søn skal i børnehave 1 april.
Jeg har tusind ting jeg går og spekulerer og bekymrer mig lidt omkring, så håbede at nogen herinde kunne komme med deres erfaringer og fortælle hvordan det foregår i den børnehave jeres børn går i?
Der er flere ting i det. Han kommer direkte fra dagplejen, så vi er jo vant til 1 fast voksen som vi snakker med om det hele og laver aftaler med.
Hvordan gør man i børnehaven? Der er jo mange forskellige voksne og det er jo næppe den samme der er der når man afleverer og når man henter? Hvem skal man lave aftaler med hvis der er noget omkring ens barn? Skal man bare finde en random pædagog? 
Hvem aftaler man indkøringsforløb med?
Det forvirrer mig helt vildt at der er så mange voksne, jeg synes det er så rart i dagplejen at den der passer ham også er den man snakker med om det forskellige...
Er der mon en voksen som har tid til at tage imod ens barn hver morgen? Får man af vide hvordan deres dag har været når man henter?
Min største bekymring er egentlig det der med at hvis der er et eller andet vigtigt omkring min søn pædagogerne skal vide, hvis jeg så siger det til den ene, så ved de andre det jo ikke? Og det er jo ikke sikkert at den pædagog jeg siger det til overhovedet er ved ham den dag? 
Jeg har også læst et sted at pga den dårlige normering i børnehaver generelt kan børnene være der en hel dag uden rigtig at have voksenkontakt?
Det synes jeg da er ekstremt synd, kan det virkelig være rigtigt?
Bekymrer jeg mig mon for meget? Jeg synes det er meget skræmmende ærlig talt 
Anmeld
Citér