hej
min søn på 8 måneder har sovet fint igennem side han var 4 måneder. vi var Max oppe 1-2 gange om natten for lige at give en sut eller lignende hvorpå han sov fiNT igen.. han sov fra 20.30 til Ca. 09 om morgen.
her for lidt over en uge siden tog han sit første kravleskridt. Juhu..
eller faktisk ikke for siden er hans søvn gået helt i stykker. han sover mega uroligt og vender og drejer sig i sengen. nogen gange forsøger han at kravle men møder jo så en sengekant hvilket gør ham mega frustreret. han kan skrige i 30 min none stop og intetil hjælper.
han græder mindst hver halve time enten for en kort eller en længere tid. Men han kommer jo aldrig i den dybe søvn.. om dagen sover han Max en lur på 1 time hvor han før kravlestadiet sov 2 lure en formiddags lur på 1/2 til 1 hel time og en eftermiddagslur på mindst 2 timer.
jeg er ved at gå ud af mit gode skind.. ingen søvn om natten eller om dagen. han er blevet utrolig trughedsøgende og jeg må slet ikke forlade rummet. det kom også dagen efter kravleskridtet hvor han før kunne lege selv..
syntes vi har prøvet alt.. holde rytmen. tung dyne, lidt lys tændt Osv..
vores ældste datter havde slet ikke det stadige med søvnen..
det er bare mærkeligt at det falder sammen med at han kravler men hvad betyder det og hvordan kan jeg hjælpe ham så han kan få sin søvn.. og mor med
nogen der har oplevet noget lignende eller har et godt råd ??
Anmeld
Citér