Medbring 3 ting der betyder noget for dig…..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. februar 2017

Anonym trådstarter

Øhm, ja….

Den er faktisk lidt svær!

Jeg er startet på pæd. uddannelsen og skal på mandag medbringe 3 ting der betyder noget for mig………. 

Æhm……. jeg er rimelig blank udover et billede af min familie?

Hvilke 3 ting ville i medbringe?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

4. februar 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

En bog (elsker at læse)

Et billede af min have

Billede af min familie 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Øhm, ja….

Jeg er startet på pæd. uddannelsen og skal på mandag medbringe 3 ting der betyder noget for mig………. 

Mine tre børn eller mine børns tre Armbånd fra hospitalet,  hvis man må det?

Ellers ville jeg tage et fotoalbum med, som indholdte en stor del af mit liv, med min familie, hus, have oplevelser.

og som nummer to ting ville jeg tage min afdøde mors smykke med.

Og som det sidste og tredje, så ville jeg tage et maleri med, som mine tre børn har været fælles om at male til mig.

Anmeld Citér

4. februar 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Skulle jeg tage den med på en ny uddannelse ville jeg vælge tre ting der ikke gik for tæt på men alligevel fortalte det om mig som jeg ønsker mine medstuderende skulle vide, jeg ville formodentlig tage et eller andet der symboliserer at sy, en filosofibog og min telefon fyldt med billeder 

var det mennesker jeg kendte godt ville de tre mest betydningsfulde ting for mig være: en kopi af min tegning af Lia hvor jeg ammer hende, er stearinlys og en filosofibog

Anmeld Citér

4. februar 2017

Mullesmith

Profilbillede for Mullesmith
Anonym skriver:

Øhm, ja….

Hobby? Interesse? Politisk holdning? Noget der symbolisere det?

Anmeld Citér

4. februar 2017

Nel

Profilbillede for Nel

En porcelænsfigur arvet fra min momor

scanningsbillede af min bebs (ved dog ikke om det ville føles for personligt) Ellers en bamse jeg har haft siden jeg var 5, som har fulgt mig gennem alle mulige flytninger i min barndom :-)

Og så ville jeg nok tage en sidste, mindre personlig ting med, som modvægt til de andre. Måske en bog der repræsenterer noget jeg interesserer mig for, en avis (fordi jeg godt kan lide at søge ny viden) eller lignende ting

Anmeld Citér

5. februar 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Mit vivofit ur. Jeg har angst og det hjælper mig helt enormt. 

Et billede af min mand og min datter

og en kogebog. Elsker at lave mad! 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

5. februar 2017

Anonym

Sprit25 skriver:

Mit vivofit ur. Jeg har angst og det hjælper mig helt enormt. 

Et billede af min mand og min datter

og en kogebog. Elsker at lave mad! 

Må jeg spørge hvordan uret hjælper på din angst? En der står mig nært lider af angst og alle hjælpemidler vil være interessante. Hvis det er for personligt lader du bare være med at svare  

hmm tre ting jeg ville tage med, tror det ville blive en kogebog, et billede af min familie og en globus eller et verdenskort

Anmeld Citér

5. februar 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Anonym skriver:

Må jeg spørge hvordan uret hjælper på din angst? En der står mig nært lider af angst og alle hjælpemidler vil være interessante. Hvis det er for personligt lader du bare være med at svare  

hmm tre ting jeg ville tage med, tror det ville blive en kogebog, et billede af min familie og en globus eller et verdenskort

Åh det er svært at forklare. 

Jeg har generel angst og har et enormt behov for kontrol. Med mit vivofit kan jeg tjekke min søvn og dermed arbejde udfra det 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

5. februar 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg ville tage en kogebog med fordi jeg elsker at lave og spise god mad.

En fibermobbe fordi den viser hvilken branche jeg er selvstændig indenfor og at jeg elsker mit arbejde.

Et billede af den tatovering jeg skal til at have lavet der består af diamanter og stjerner der symboliserer min store børneflok .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.