Bedside crib hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.386 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2017

Mamalou

Søger råd fra nogen der har haft en bedsidecrib.

Ja som overskrift lyder hvor længe har jeres børn lagt i bedside crib?

Vi overvejer nemlig at anskaffe os en til vores sommerbebs. Det kniber lidt med pladsen i soveværelset og selvom vi har en stor seng, så kommer storebror så godt som hver nat og sover hos os. Jeg vil gerne have baby tæt på, så jeg tænkere, at det kunne være løsningen. 

Mvh. Louise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2017

Mrsopsand

Vores dreng lå i den til omkring 6 mdr. Han er så også stor af sin alder, har brugt str 92 siden han var 13 mdr

Anmeld Citér

4. februar 2017

Mamalou

Mrsopsand skriver:

Vores dreng lå i den til omkring 6 mdr. Han er så også stor af sin alder, har brugt str 92 siden han var 13 mdr

Tak for svar

Hvilken model havde I til jeres søn? 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Har i plads til en alm tremmeseng for så bruger vi Ikeas hvor den ene side kan tages af. Fordelen er at storesøster på 3 også stadig kan ligge i den hvis lillebror er i vores seng. Smart under natamning. 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Janey

Profilbillede for Janey

Vi brugte den også til vores søn var ca. 6 måneder. Han kunne sagtens fysisk have brugt den i længere tid, da  han endnu ikke var blevet for lang til den. Vi stoppede kun med at bruge den, da han begyndte at møve sig ud af den og over i vores seng. 

Vi havde en Toby Babybay, som vi købte billigt på en tysk hjemmeside. Faktisk var den tyske pris så langt under den danske butikspris, at vi uden problemer solgt den brgt til næsten samme pris, som vi gav for den i Tyskland. Vi var meget glade for modellen, og jeg ville ønske, at vi også havde haft den til vores første barn.

Anmeld Citér

4. februar 2017

SPJ85

Man kan tage siden af nogle tremmesenge og så kan de jo holde længe. Vi stripsede den aftagede side på den frie side på tremmesengen, da han begyndte at rejse sig op (måske lidt svært at forklare). Så har I jo også en tremmeseng hvis I en dag får brug for sådan en.

Anmeld Citér

4. februar 2017

Mamalou

Mariehøne123 skriver:

Har i plads til en alm tremmeseng for så bruger vi Ikeas hvor den ene side kan tages af. Fordelen er at storesøster på 3 også stadig kan ligge i den hvis lillebror er i vores seng. Smart under natamning. 

Det var min oprindelige plan - at ligge baby i en babynest og i tremmesengen med siden af vores seng, uden side som en bedside crib. Vi har nemlig en tremmeseng, men jeg er usikker på om pladsen er ikke til det. Det vil være en smart og billig måde at gøre det på, da vi allerede har tremmesengen  

Anmeld Citér

4. februar 2017

Mamalou

Janey skriver:

Vi brugte den også til vores søn var ca. 6 måneder. Han kunne sagtens fysisk have brugt den i længere tid, da  han endnu ikke var blevet for lang til den. Vi stoppede kun med at bruge den, da han begyndte at møve sig ud af den og over i vores seng. 

Vi havde en Toby Babybay, som vi købte billigt på en tysk hjemmeside. Faktisk var den tyske pris så langt under den danske butikspris, at vi uden problemer solgt den brgt til næsten samme pris, som vi gav for den i Tyskland. Vi var meget glade for modellen, og jeg ville ønske, at vi også havde haft den til vores første barn.

Tak for svar og tippet  

Anmeld Citér

4. februar 2017

Mamalou

SPJ85 skriver:

Man kan tage siden af nogle tremmesenge og så kan de jo holde længe. Vi stripsede den aftagede side på den frie side på tremmesengen, da han begyndte at rejse sig op (måske lidt svært at forklare). Så har I jo også en tremmeseng hvis I en dag får brug for sådan en.

Vi har allerede en tremmeseng. Det var også min oprindelige plan at bruge den, men pladsen er ikke helt til det, da vi har et klædeskab forholdsvis tæt på sengen. Men jeg har ikke målt efter - det er bare hvad jeg tænker ud fra øjemål  

Anmeld Citér

3. januar 2019

LouiseSJ

Jeg kan på det varmeste anbefale en bedside crib. Vi havde en da vores søn var lille, og det var virkelig godt for os alle. 

Vi var enige om, at vi ikke ville have ham til at sove i sengen sammen med os, så en lille tremmeseng ved siden af vores var et perfekt kompromis. Det fungerede godt når jeg skulle amme og ikke behøvede at stå ud af sengen. Og så tror jeg både jeg selv og baby var tryg ved, at vi kunne sove ved siden af hinanden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.