Lidt lige mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
5 svar
13 synes godt om
4. februar 2017

lineog4

en gang imellem sker det at der også ryger noget gennem maskinen til mig selv. Siden jeg første gang læste historien om havets mor fra Grønland har jeg været fascineret af historien og fascinationen blev ikke mindre af at komme til Grønland. Overvejede fastelavns kostume og er stadig ikke helt gået væk fra at være havets mor, her er i hvert fald en kjole som er meget inspireret af havets mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2017

Aristocats

SHIT hvor er den flot!! Kommer du en dag til at sælge til voksne også?

Anmeld Citér

4. februar 2017

lineog4

Aristocats skriver:

SHIT hvor er den flot!! Kommer du en dag til at sælge til voksne også?

Bliver altid så glad for dem selv så nænner ikke at sælge dem - men ja det er ideen nogle af dem skal sælges for ellers skal jeg have et rum bare til tøj til mig selv 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Dorthe1986

Havets mor er en fantastisk fortælling! Vi spillede et skuespil ud fra den fortælling en gang i folkeskolen  og fantastisk kjole!

Anmeld Citér

4. februar 2017

Carina:-)

Den er godt nok fin !

Anmeld Citér

4. februar 2017

Aristocats

lineog4 skriver:

Bliver altid så glad for dem selv så nænner ikke at sælge dem - men ja det er ideen nogle af dem skal sælges for ellers skal jeg have et rum bare til tøj til mig selv 

Fedt - jeg må lige holde øje, for jeg skal så meget have en kjole  kender i øvrigt godt selv det med at man kreerer noget men at man bliver så glad for det at man beholder det selv... ond cirkel at komme ind i hahaha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.