6+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
9 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2017

Anonym trådstarter

Grundet 3 SA siden vi fik vores søn, har min læge valgt at jeg skal følges tæt, så det er scanning hver 14 dag samt blodprøver hver 3 dag. Så idag var første scanning og sikke dejligt det var at se hjerteblink❤����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Grundet 3 SA siden vi fik vores søn, har min læge valgt at jeg skal følges tæt, så det er scanning hver 14 dag samt blodprøver hver 3 dag. Så idag var første scanning og sikke dejligt det var at se hjerteblink❤����

Hvorfor blodprøver hver 3 dag ?

Anmeld Citér

4. februar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor blodprøver hver 3 dag ?

For at sikre at HCG stiger som det skal. Har en historie med mange SA så min læge vil gerne følge mig tæt, de første par uger her. 

Anmeld Citér

4. februar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten Hvorfor skal du følges så tæt med scanning hver 14. dag? Hvor sent mistede du - SA går op til 21+6? Jeg er bare nysgerrig

Anmeld Citér

5. februar 2017

Anonym trådstarter

Cassandra skriver:

Tillykke med graviditeten Hvorfor skal du følges så tæt med scanning hver 14. dag? Hvor sent mistede du - SA går op til 21+6? Jeg er bare nysgerrig

Skal scannes hver 14 dag fordi min læge og gyn gerne vil have at jeg skal føle mig tryg. Den sidste opdaget de til NF at fosteret ikke længer levede, tidligere var jeg 18+ og gangen før var jeg 15+. Så ind til nf er det hver 14 dag og så tager vi den derfra hvis jeg stadig føler mig utryg. 

Anmeld Citér

5. februar 2017

Anpau

Anonym skriver:

Stort tillykke med den lille spire ☺️

Anmeld Citér

5. februar 2017

Cassandra

Anonym skriver:

Skal scannes hver 14 dag fordi min læge og gyn gerne vil have at jeg skal føle mig tryg. Den sidste opdaget de til NF at fosteret ikke længer levede, tidligere var jeg 18+ og gangen før var jeg 15+. Så ind til nf er det hver 14 dag og så tager vi den derfra hvis jeg stadig føler mig utryg. 

Dejligt at høre at du får ekstra scanninger Vi mistede en pige i sommeren '16 i uge 28+4 og nu er vi 21+3 og følges også tæt

Endnu engang stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

5. februar 2017

HPH

Stort tillykke.

er lige nysgeri efter at hører om man 'kun' ser hjerteblink eller får man lov at hører?

Anmeld Citér

6. februar 2017

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Stort tillykke.

er lige nysgeri efter at hører om man 'kun' ser hjerteblink eller får man lov at hører?

Vi så kun, det var så tydeligt at det slog, så det faldet mig slet ikke ind og spørge om jeg kunne få lov at høre.

Anmeld Citér

6. februar 2017

VN

Profilbillede for VN

Jeg synes at det er dejligt, at det bliver taget så seriøst med tidligere SA'er og utryghed. Håber at du får en fantastisk graviditet - og kæmpe stort tillykke. Hjerteblink er så dejligt at se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.