Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2017

Miss Malle

Jeg har været hos min læge i starten af denne uge, hvor jeg fandt ud af jeg var gravid. Ca 5 uger. Skrev under på papirerne om at jeg ønskede abort med lægen og hun sagde at jeg ville høre fra hospitalet når de havde en tid til mig. Jeg var så meget i chock hos lægen, at jeg glemte at spørge om en masse ting, så håber der måske er nogen herinde der kan hjælpe?

hvor lang tid går der ca. før man får indkaldelsen? (Medicinsk abort) 

sender de den med brev eller i e-boks?

har man mulighed for at bestemme hvilken dato? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

AnoMom

Miss Malle skriver:

Jeg har været hos min læge i starten af denne uge, hvor jeg fandt ud af jeg var gravid. Ca 5 uger. Skrev under på papirerne om at jeg ønskede abort med lægen og hun sagde at jeg ville høre fra hospitalet når de havde en tid til mig. Jeg var så meget i chock hos lægen, at jeg glemte at spørge om en masse ting, så håber der måske er nogen herinde der kan hjælpe?

hvor lang tid går der ca. før man får indkaldelsen? (Medicinsk abort) 

sender de den med brev eller i e-boks?

har man mulighed for at bestemme hvilken dato? 

Dengang jeg fik en abort skulle jeg selv kontakte klinikken hvor aborten skulle foretages (var meningen den skulle være medicinsk). Fik tid et par dage efter. Blev scannet men var for langt henne til medicinsk (10+5). 5 dage efter lå jeg på operationsbordet og fik en kirugisk abort. 

Nej du vælger ikk selv dato 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.