Udtagning af hormon spiral & ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. februar 2017

Baby skruk

Håber tråden er i den rigtige kategori, er ny herinde

Jeg har i knap 5 år haft en hormon spiral, i weekenden havde jeg symptomer på at ægløsningen var lige oppe over og havde sex med min mand.

mandag får jeg så taget spiralen ud, det udløser indenfor kort tid kvalme og ømhed ved æggestokkene, hvilket jeg stadig har samt lidt murren i maven, har lidt plet blødning som er meget tyndt (vandet) og mere lyserødt end rød og lidt ømme bryster specielt ved nipples.

Lægen nævnte intet om kvalme eller andet ved udtagning af hormon spiral, men tænker det nok er det blandet med ægløsning som gir disse symptomer.

Nogen der har oplevet det? I så fald hvor lang tid tager det før kroppen finder sig selv og det holder op?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Baby skruk

Slet ingen der kan svare? 

Anmeld Citér

2. februar 2017

C85

Det er efterhånden nogle år siden jeg fik fjernet min hormonspiral, så kan desværre ikke huske så meget derfra - det har jeg lykkeligt glemt.  Dog husker jeg, at jeg også efterfølgende havde murren i maven, men det varede ikke mere end et par dage. Min cyklus var regelmæssig fra starten af, så jeg havde ingen problemer med det.

Anmeld Citér

2. februar 2017

Baby skruk

C85 skriver:

Det er efterhånden nogle år siden jeg fik fjernet min hormonspiral, så kan desværre ikke huske så meget derfra - det har jeg lykkeligt glemt.  Dog husker jeg, at jeg også efterfølgende havde murren i maven, men det varede ikke mere end et par dage. Min cyklus var regelmæssig fra starten af, så jeg havde ingen problemer med det.

Det er måske bare mig der er uheldig, føler mig virkelig hårdt ramt ��

Har det næsten ligesom da jeg ventede min søn, håber snart min krop finder sig selv igen, har intet imod at have det som jeg har det nu hvis jeg vidste der var noget som voksede i maven på mig, men det tvivler jeg stærkt på der er, synes det er mere sandsynligt at udtagning af hormon spiralen driller kroppen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.