negativ - positiv, gravid - ikke gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Anonym trådstarter

Nogen der har prøvet at gå fra en negativ test til en positiv test?
Og  hvor langt var i henne?
Jeg var til læge idag fordi jeg har symptomer og min mens skulle være kommet d. 23 sep..
men lægen tog en tisprøve og der sagde hun først at den var positiv og derefter sagde hun nej den forsvandt den er negativ.. men hun ville have en morgen prøve på torsdag..
Har jeg stadig håb??
eller bilder jeg mig nået ind?
del ud af jeres erfaringer..
håber i kan hjælpe..

- Den fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Lulu&Benjamin

Altså det jeg har HØRT er, at en positiv test godt kan figurer at den er negativ, selvom du er gravid, men en positiv test kan aldrig være negativ.

Hvis du går og er meget anspændt, kan din psyke godt udsætte din periode.

Men krydser da fingre for dig, hvis du ønsker at blive gravid )

Anmeld

5. oktober 2009

Anonym trådstarter

Lulu&Benjamin skriver:

Altså det jeg har HØRT er, at en positiv test godt kan figurer at den er negativ, selvom du er gravid, men en positiv test kan aldrig være negativ.

Hvis du går og er meget anspændt, kan din psyke godt udsætte din periode.

Men krydser da fingre for dig, hvis du ønsker at blive gravid )

vil gerne være gravid men hvis det er tankerne og anspændningerne hvordan kommer man så af med dem, så man kan få ægløsning og prøve igen??

Anmeld

5. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

vil gerne være gravid men hvis det er tankerne og anspændningerne hvordan kommer man så af med dem, så man kan få ægløsning og prøve igen??

øv hvor træls.. har ikke hørt om at en positiv kan blive negativ
jeg tror du får en positiv test på torsdag..
jeg har ikke helt prøvet det samme, men jeg har prøvet at tage en test tidligt , en uge før og den var positiv, tog så en test et par dage efter som var negativ jeg var gravid, men havde ikke så meget hcg i kroppen endnu at den ku vise det hver gang, måske det er det samme med dig, nogen danner det ikke så hurtigt.. der er jo også nogen som kan mærke at de er gravide inden det kan vises på testen og nogen kan ikke se det før de er gået  en uge over.. jeg ku mærke jeg var gravid 10 dage før den var positiv...
krydser fingre for dig

Anmeld

6. oktober 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

øv hvor træls.. har ikke hørt om at en positiv kan blive negativ
jeg tror du får en positiv test på torsdag..
jeg har ikke helt prøvet det samme, men jeg har prøvet at tage en test tidligt , en uge før og den var positiv, tog så en test et par dage efter som var negativ jeg var gravid, men havde ikke så meget hcg i kroppen endnu at den ku vise det hver gang, måske det er det samme med dig, nogen danner det ikke så hurtigt.. der er jo også nogen som kan mærke at de er gravide inden det kan vises på testen og nogen kan ikke se det før de er gået  en uge over.. jeg ku mærke jeg var gravid 10 dage før den var positiv...
krydser fingre for dig

håber virkelig jeg er gravid jeg har prøvet og tage hjemmeteste men negativ.. og er nu gået 13 dage over tid, men nu for vi og se hva læge siger..
for er jeg ikke gravid så vil jeg dda gerne have min mens så vi kan prøve igen snat..

Men please for mig og kom  gerne med råd og erfaringer.. 

Anmeld

6. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

håber virkelig jeg er gravid jeg har prøvet og tage hjemmeteste men negativ.. og er nu gået 13 dage over tid, men nu for vi og se hva læge siger..
for er jeg ikke gravid så vil jeg dda gerne have min mens så vi kan prøve igen snat..

Men please for mig og kom  gerne med råd og erfaringer.. 

jeg skal nok  for dig.. lad os høre når du har fået et resultat...

Anmeld

6. oktober 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

jeg skal nok  for dig.. lad os høre når du har fået et resultat...

tak er virkelig spændt på hva der sker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.