Anbefale en psykolog i Randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
3 svar
1 synes godt om
30. januar 2017

Anonym trådstarter

Hvor finder man en god psykolog i Randers 

Med speciale i stress og depression. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2017

Kristinaaa

Anonym skriver:

Hvor finder man en god psykolog i Randers 

Med speciale i stress og depression. 

Jeg har været ved flere psykologer i Randers da jeg har døjet med depression siden 13 års alderen (er 22 nu). 

Den bedste jeg har haft er Annemarie Ostenfeld. Meget professionel, sympatisk og forstående. Rigtig god til at hjælpe og sætte sig ind i de problemer man kan opleve når man har depression og stress. 

Ved desværre ikke om hun har åbent for tilgang men ellers er hun i den grad ventetiden værd!

Anmeld Citér

30. januar 2017

Anonym trådstarter

Kristinaaa skriver:

Jeg har været ved flere psykologer i Randers da jeg har døjet med depression siden 13 års alderen (er 22 nu). 

Den bedste jeg har haft er Annemarie Ostenfeld. Meget professionel, sympatisk og forstående. Rigtig god til at hjælpe og sætte sig ind i de problemer man kan opleve når man har depression og stress. 

Ved desværre ikke om hun har åbent for tilgang men ellers er hun i den grad ventetiden værd!

Ja kan se hun har 14 ugers vente tid og mere hvis det er med diagnoser som depression og angst. 

Vist ikke noget min arbejdsplads går med til hvis jeg skal være sygemeldt indtil da. 

Nogle du ville fraråde??  

Anmeld Citér

30. januar 2017

Kristinaaa

Anonym skriver:

Ja kan se hun har 14 ugers vente tid og mere hvis det er med diagnoser som depression og angst. 

Vist ikke noget min arbejdsplads går med til hvis jeg skal være sygemeldt indtil da. 

Nogle du ville fraråde??  

Lene Steppinge er også rigtig god. Hun er lidt ældre end Annemarie og mere "kold" - men absolut rigtig dygtig :-) 

Man bliver ikke pakket ind i vat hos hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.