stikkende smerte i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.425 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

LauraLW

hej igen... ja, det er åbenbart SLET IKKE min dag idag...

Har sådan nogle stikkende/brændende smerter i brystet (begge bryster faktisk, men det variere lidt hvor og hvilket). Det er sådan at jeg lige gisper og må nærmest trykke/holde der hvor det gør ondt.. gisper ikke fordi det har noget med min vejrtrækning at gøre, men fordi smerten kommer super pludseligt, og det gør meget ondt...

Hvad er nu det!!??

ps.. håber ikke på flere indlæg fra mig i denne kategori idag.

øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Lise

Jeg aner ikke hvad det er, men jeg har det selv rigtig tit... ikke lige nu, men til gengæld er mit indre ved at sprænges (ondt i maven!!!!!!!!! (mad-mave - ikke baby-mave)).

Tror du ikke bare at du skal gå i seng, og få den her dag overstået hurtigst muligt

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Jeg aner ikke hvad det er, men jeg har det selv rigtig tit... ikke lige nu, men til gengæld er mit indre ved at sprænges (ondt i maven!!!!!!!!! (mad-mave - ikke baby-mave)).

Tror du ikke bare at du skal gå i seng, og få den her dag overstået hurtigst muligt

Jo!!! (men vil gerne se grays anatomy)

Det er bare en dum dum dag, og forstår ikke min krop eller noget som helst!

Møg møg møg møg møg møg MØG

(og har glemt at jeg skulle på posthuset og sende noget til hvidovre.... sorry)

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ai søde!!! helt ærlig. Gider du ikke at ringe til vagtlægen igen?... Sidder helt og bliver helt bekymret på dine vegne!!!...

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

LauraLW skriver:

(og har glemt at jeg skulle på posthuset og sende noget til hvidovre.... sorry)

DET skal du i hvert fald ikke ha det dårligt over idag  Jeg er på arbejde lige nu og skal ikke bage i aften (eller i morgen, eller i overmorgen eller i næste uge...etc.).

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Ai søde!!! helt ærlig. Gider du ikke at ringe til vagtlægen igen?... Sidder helt og bliver helt bekymret på dine vegne!!!...

jo det er sku lige før... er de der smerter normale, eller?

øv, hvor ville jeg ønske at min kæreste var hjemme...og øv hvor føler jeg mig sølle.

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

DET skal du i hvert fald ikke ha det dårligt over idag  Jeg er på arbejde lige nu og skal ikke bage i aften (eller i morgen, eller i overmorgen eller i næste uge...etc.).

Ok... men skal nok virkelig virkelig snart prøve og huske det.... er sku blevet så distræt her på det sidste.

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

jo det er sku lige før... er de der smerter normale, eller?

øv, hvor ville jeg ønske at min kæreste var hjemme...og øv hvor føler jeg mig sølle.

Altså jeg ved sku ikke om det er normalt.. Men jeg ville sku ringe til lægen anyways... Det kan da være en mega infektion du har fået dig!! Det skal da behandles...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.